بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی نوجوانان والیبالیست

بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی نوجوانان والیبالیست

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل کمیته ملی المپیک عصر دیروز سه شنبه از اردوی تیم والیبال نوجوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید و با کادرفنی و بازیکنان این تیم گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، شاهرخ شهنازی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از شرایط فیزیکی بازیکنان تیم والیبال نوجوانان در گفت‌وگو با محمد وکیلی سرمربی این تیم از کلیه مسایل ریز و برنامه‌های تیم ایران برای آماده‌سازی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آگاه شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: از اینکه تیم والیبال نوجونان از بهترین و مجرب‌ترین کادر فنی ایرانی بهره می‌برد خوشحال هستم. فدراسیون والیبال در چند سال اخیر برنامه‌ریزی بسیار خوبی داشته است که منجر به پیشرفت این رشته ورزشی در ایران شده است. این موفقیت جز با مدیریت خوب داورزنی و همکاری و تلاش‌های خانواده بزرگ والیبال میسر نبود.

شهنازی با تاکید بر اینکه کمیته ملی المپیک از تمام تیم‌های والیبال حمایت می‌کند، گفت: هر مشکلی در آکادمی ملی المپیک دارید حتما گزارش کنید تا برطرف شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک سپس در گفت‌وگو با تمامی بازیکنان اطلاعاتی از جمله نام، سن، اندازه قد و شهر محل سکونت آنان را جویا شد. سپس از تکنولوژی جدید ویدیو استریمینگ که برای اولین بار در تمرینات نوجوانان به کار گرفته شده است، بازدید کرد و محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال و علیرضا طلوع کیان گزارشی از نحوه کار و استفاده از ویدیو استریمینگ ارائه کردند.

ویدیو استریمینگ تصویر حرکت بازیکنان را ٨ ثانیه پس از تکنیک بر روی دیوار نشان می‌دهد تا بازیکنان تکنیک‌های غلط انجام داده در تمرینات را اصلاح کنند.

انتهای پیام/ 
 

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon