گاییچ: کواچ می‌تواند والیبال ایران را به موفقیت‌های بزرگی برساند

گاییچ: کواچ می‌تواند والیبال ایران را به موفقیت‌های بزرگی برساند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به طور سرزده در اردوی شاگردان اسلوبودان کواچ حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، زوران گاییچ مربی صاحب نام والیبال دنیا که در سال های 2007 و 2008 هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را بر عهده داشت، امروز (چهارشنبه) در حالی که اعضای تیم ملی مشغول صرف ناهار بودند به طور سرزده در هتل بست وسترن بلگراد محل اقامت تیم ایران حضور یافت و با شاگردان سابق خود در تیم ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

زوران گاییچ سرمربی سابق تیم ایران دقایقی نیز با بازیکن سابق خود در تیم ملی صربستان یعنی اسلوبودان کواچ گفت‌وگو کرد و در پایان این دیدار با شاگردانش عکس یادگاری گرفت.

وی در این دیدار اظهار داشت: از زمان حضورم در تیم ملی والیبال ایران در سال های 2007 و 2008 به همراه داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و بروچیچ رئیس فدراسیون صربستان و نایب رئیس فدراسیون بین المللی، برنامه‌ریزی را برای حضور ایران در لیگ جهانی آغاز کردیم.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: خیلی خوشحالم که این برنامه‌ریزی نتیجه داد و از اینکه تیم ملی والیبال ایران امروز به این جایگاه رسیده است، بسیار راضی هستم.

گاییچ درباره سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: کواچ هم بازیکن خیلی خوبی بود و هم سرمربی بسیار خوبی است که 2 بار قهرمان لیگ صربستان شده و با تیم جوان پروجا نتایج خوبی در لیگ ایتالیا کسب کرده است.

وی تصریح کرد: کواچ گزینه خیلی خوبی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران است که توانایی‌های زیادی در عرصه مربیگری دارد و می‌تواند این تیم را به موفقیت‌های بزرگی برساند.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon