تأمین اعتبار اتمام پروژه‌های مسکن مهر در کوتاه‌مدت غیر ممکن است


تأمین اعتبار اتمام پروژه‌های مسکن مهر در کوتاه‌مدت غیر ممکن است

خبرگزاری تسنیم: استاندار کردستان گفت: رفع مشکلات مسکن مهر کشور نیازمند تزریق بودجه‌های نجومی است که این اعتبارات در کوتاه مدت قابل تأمین نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان کردستان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در سنندج برگزار شد با اشاره به مشکلات عدیده بر سر راه اتمام پروژه‌های مسکن مهر کردستان اظهار کرد: رفع مشکلات مسکن مهر کشور نیازمند تزریق بودجه‌های نجومی است که این اعتبارات در کوتاه مدت قابل تأمین نیست.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی در بخش پروژه‌خای مسکن مهر عنایات ویژه‌ای به کردستان دارند و تلاش دستگاه‌های مرتبط با این حوزه و همکاری آنها با هم در رسیدن به نتیجه و اتمام پروژه نقشی اساسی دارد.

استاندار کردستان با اشاره به برخی مشکلات مسکن مهر استان کردستان تصریح کرد: مشکلات پروژه‌های مسکن مهر استان کردستان در مجموع نسبت به استان‌های دیگر کمتر است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذیربط این مشکلات در کمترین زمان ممکن حل شود و افراد کم بضاعت هرچه زودتر صاحب مسکن شوند.

اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان کردستان 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون امور عمرانی استاندار کردستان هم در این جلسه گفت: شورای مسکن استان کردستان در سال 92، 12 جلسه برگزار کرده و در هر جلسه تقریباً 10 مصوبه داشته است.

وی به مشکلات پروژه‌های مسکن مهر کردستان اشاره کرد و افزود: در ابتدای شروع احداث مسکن مهر در کشور 17800 واحد مسکن مهر برای کردستان تعریف شده بود که این واحدها به 42 هزار 622 واحد افزایش پیدا کرد.

امیر قادری تأکید کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی استان کردستان احداث این پروژه‌ها هزینه‌های بسیاری بر دوش دولت تحمیل کرد.

وی پیش بینی نامناسب زمان اتمام پروژه‌ها را از دیگر مشکلات مسکن مهر در کردستان عنوان کرد و گفت: نبود واحدهای آموزشی در برخی پروژه‌های مسکن مهر کردستان از دیگر مشکلات این واحدهاست.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان کردستان 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بلوار 24 متری پروژه مسکن مهر 504 واحدی دیواندره هنوز احداث نشده است

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان هم در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکن مهر 504 و 272 واحدی دیواندره مشکلات عمده‌ای دارند گفت: قرار بود برای دسترسی به پروژه 504 واحدی این شهر یک بلوار 24 متری احداث شود که این کار تاکنون انجام نشده است.

وی گفت: افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان می تواند بخشی از مشکلات این پروژه‌ها را حل کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon