کرول جدیدترین گزینه سرمربیگری آفریقای جنوبی

کرول جدیدترین گزینه سرمربیگری آفریقای جنوبی

خبرگزاری تسنیم: یک مربی هلندی رقیب کارلوس کی‌روش و استفان کِشی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی‌که از کارلوس کی‌روش، سرمربی فعلی تیم ملی ایران و استفان کِشی، سرمربی نیجریه به عنوان گزینه‌های جدی سرمربیگری تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی یاد می‌شود، خبر می‌رسد که یک مربی هلندی هم به فهرست کاندیداهای سرمربیگری این تیم آفریقایی اضافه شده است.

سایت هفته‌نامه «soccerladuma» آفریقای جنوبی گزارش داد، رود کرول 65 ساله که سابقه انجام 83 بازی ملی با پیراهن هلند را در کارنامه‌اش دارد به عنوان کاندیدای جدید معرفی شده است. او پیش از این هدایت تیم اورلاندو پایرتز آفریقای حنوبی را بر عهده داشته و با وجود اینکه اخیراً تیم اسپرانس تونس را به قهرمانی در لیگ تونس رساند از سمت خود کناره‌گیری کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: جلسه اعضای کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی امروز (شنبه) در ژوهانسبورگ آغاز شده و انتظار می‌رود که پس از این جلسه تصمیم نهایی در خصوص سرمربی بعدی این تیم گرفته شود هرچند تا این لحظه چیزی اعلام نشده است. منابعی که با اعضای اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی در ارتباط هستند عنوان کرده‌اند که آنها با استفان کِشی و کارلوس کی‌روش مذاکراتی داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، سرمربی تیم ملی ایران هنوز قوی‌ترین کاندیدا برای احراز این پست به شمار می‌رود هرچند امضای قرارداد با وی منوط به توافق طرفین بر سر حقوق گزاف کی‌روش و برنامه طولانی‌مدت اوست.

در پایان این گزارش آمده است: هنوز کنار گذاشتن گوردون ایگه‌سوند، سرمربی فعلی آفریقای جنوبی قطعی نیست چون برخی از اعضای اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی روی وی نظر مثبتی دارند.

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon