با کمتر از ۱۴ میلیارد تومان بودجه نمی‌توانیم کاری کنیم

با کمتر از 14 میلیارد تومان بودجه نمی‌توانیم کاری کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته پارالمپیک گفت: ما برای موفقیت باید حداقل ۱۴ میلیارد بودجه داشته باشیم و با کمتر از آن نمی‌توان کاری کرد.

 خسروی‌وفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،با اشاره به وضعیت مالی کمیته پارالمپیک اظهار داشت: مشکلات مالی همیشه بوده و هست و مسائل مالی باید مدیریت شود. امسال علاوه بر بازی‌های آسیایی مسابقات جهانی هم همزمان شده که در فروردین‌ ما مسابقات جهانی وزنه‌برداری را داشتیم. ما برای موفقیت باید حداقل 14 میلیارد بودجه داشته باشیم و با کمتر از آن نمی‌توان کاری کرد.

وی گفت: در جلسه‌ای که با دکتر نوبخت داشتم اعتبارات چند سال گذشته را به ایشان گفتم تا دولت محترم نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشد. دولت محترم کمک ویژه‌ای به کمیته ملی المپیک کرده و اگر این کمک به پارالمپیک هم شود، هیچ مشکلی نداریم. 

خسروی‌وفا در خصوص جدایی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک گفت: این تصمیم را باید نمایندگان مجلس بگیرند تا ما به‌ طور مستقل کار کنیم و به یک اعتبار مستقل برسیم. 

رئیس کمیته پارالمپیک درباره دیدار با نوبخت گفت: دکتر نوبخت در خصوص برنامه‌های المپیک دوست داشتند از نزدیک با ورزشکاران ما دیدار داشته باشند به همین دلیل در فدراسیون حاضر شدند و از اردوهای ما بازدید کردند.

انتهای پیام/

 

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon