کورتوا: هنوز با اتلتیکومادرید خداحافظی نکرده‌ام


کورتوا: هنوز با اتلتیکومادرید خداحافظی نکرده‌ام

خبرگزاری تسنیم: سنگربان تیم فوتبال اتلتیکومادرید شایعه خداحافظی کردن او با هم‌تیمی‌هایش را تکذیب کرد اما گفت ماندنش هم در ویسنته کالدرون قطعی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرارداد قرضی تیبا کورتوا، سنگربان تیم فوتبال چلسی با اتلتیکومادرید به پایان رسیده است و گفته می‌شود که او پس از بازگشت از اردوی تیم ملی کشورش در جام جهانی باید به استمفوردبریج برگردد.

در این میان حتی گروهی از رسانه‌های ادعا کرده‌اند کورتوا، کسی که سه فصل از دروازه اتلتیکومادرید حفاظت کرده است، پس از بازی این تیم و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا با هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرده است.

کورتوای 22 ساله با رد این موضوع گفت: من با هیچ کسی خداحافظی نکرده‌ام. رفتنم به سمت نیمکت پس از بازی فینال هم برای انجام یک کار شخصی بود.

کورتوا درباره احتمال بازگشت خود به چلسی پس از جام جهانی هم اظهار داشت: من با چلسی ارتباط عاطفی و احساسی ندارم. پس از جام جهانی با مسئولان چلسی درباره ماندن یا نماندنم در اتلتیکومادرید مذاکره خواهم داشت. من در حال حاضر از وضعیتم در اتلتیکو راضی هستم و از زندگی در مادرید لذت می‌برم اما گاهی اوقات باید جز این موارد، بُعد فنی قضیه را هم مدنظر داشت. ببینیم چه می‌شود. در حال حاضر نمی‌توانم چیزی بگویم. جام جهانی فعلاً مهمترین چیز است.

با توجه به فصل درخشانی که کورتوا به همراه اتلتیکومادرید پشت سر گذاشت انتظار می‌رود که او نسبت به سیمون مینیوله، دروازه‌بان تیم فوتبال لیورپول شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2014 برزیل داشته باشد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon