نشست کمیته برگزاری لیگ جهانی والیبال در تهران برگزار شد

نشست کمیته برگزاری لیگ جهانی والیبال در تهران برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: جلسه هماهنگی کمیته برگزاری لیگ جهانی والیبال در تهران امروز (شنبه) در فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، چهارمین جلسه هماهنگی کمیته برگزاری دیدارهای لیگ جهانی در ایران، امروز با حضور رئیس فدراسیون والیبال، نمایندگان صدا و سیما، مجموعه ورزشی آزادی، دبیرکل و نایب رئیس فدراسیون والیبال، نماینده حراست مجموعه آزادی و دیگر روسای کمیته و بخش‌های مرتبط برگزار شد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در این نشست بار دیگر در خصوص برگزاری مسابقات، خواسته‌ها و مقررات فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) و الزامات موجود در گروه یک لیگ جهانی به نکاتی اشاره کرد. وی گفت: باید تلاش کنیم میزبانی خوب و قدرتمندی در 6 بازی تهران داشته باشیم که تنها با عزم ملی و کار گروهی میسر خواهد شد.

سپس دیگر اعضای حاضر در خصوص کارهای انجام شده از قبیل فروش اینترنتی بلیت، مهیا کردن فضای مناسب برای تماشاگران، تبلیغات محیطی و... گزارشی ارائه کردند و قرار شد در جلسه آینده گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده به حاضران ارائه شود.

دیدارهای گروه برتر لیگ جهانی والیبال با حضور 8 تیم در 2 گروه A (ایران، ایتالیا، برزیل و لهستان) و گروه B (بلغارستان، ایالات متحده، روسیه و صربستان) از دوم خردادماه آغاز شده است و به مدت 45 روز ادامه دارد. تیم ملی والیبال ایران 6 بازی را برابر 3 تیم گروه خود در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ 

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon