تجلیل هاشمی از فاتح قله شیشاپانگما

تجلیل هاشمی از فاتح قله شیشاپانگما

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک از کوهنورد کشورمان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات این کوهنورد کشورمان  در فتح  سیزدهمین قله مرتفع جهان – شیشاپانگما -  گفت: کمیته ملی المپیک آمادگی دارد تا در حد امکان از فعالیت های فدراسیون کوهنوردی حمایت کند و در آن مشارکت نماید.

وی در ادامه افزود : حضور و موفقیت شما در این رشته و ثبت نام شما به عنوان سی‌دومین نفر در باشگاه 8 هزارمتری‌های دنیا، نشان از استعداد زیادی است که در این رشته وجود دارد و من به سهم خودم از این افتخاری که شما برای نام ایران و ملت ایران آفریدید تشکر می‌کنم .

رئیس کمیته ملی  المپیک خاطر نشان کرد‌: کوهنوردی  درتعامل با مسائل فرهنگی می‌تواند در ترویج این رشته در میان جوانان اثربخشی موثری داشته باشد، ضمن آنکه امیدوارم انعکاس فعالیت‌های این رشته نیز با همکاری فدراسیون بتواند به تناسب زحماتی که برای آن کشیده می‌شود، باشد.

عظیم قیچی‌ساز، کوهنورد کشورمان نیز ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی کمیته ملی المپیک در جهت تداوم این موفقیت‌ها، گفت: امیدوارم با فتح قله  لتسه که در مجاورت اورست واقع شده و یکی از خطرناک‌ترین قله‌های دنیاست، بار دیگر پرچم ایران را به اهتزاز در آورم.

در پایان این دیدار کیومرث هاشمی با اهدای هدایایی به عظیم قیچی ساز و رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی از تلاش‌های آنان برای کسب چنین موفقیت‌هایی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon