زمینه حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های اروپایی را فراهم می‌کنیم

زمینه حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های اروپایی را فراهم می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: می‌خواهیم زمینه حضور بازیکنان کشورمان در لیگ‌های معتبر اروپایی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی که به دعوت مسئولین باشگاه ورونا به ایتالیا سفر کرده بود، مذاکراتی با این باشگاه برای همکاری‌های دو جانبه داشت. در این مذاکرات درباره نقل و انتقال بازیکن و مربی بین 2 کشور و برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم‌های ملی ایران در ایتالیا گفت‌وگو شد و طرفین به توافقاتی رسیدند. پس از این جلسه داورزنی از امکانات باشگاه ورونا بازدید کرد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران پس از بازدید از باشگاه ورونا اظهار داشت: به دعوت مسئولین این باشگاه به ایتالیا سفر کردم تا هم مسابقه دوم تیم ملی در لیگ جهانی را از نزدیک تماشا کنم و هم مذاکراتی با مسئولین باشگاه ورونا برای امضای تفاهم‌نامه همکاری داشته باشیم. هدف از امضای این تفاهم‌نامه کمک به والیبال ایران است تا هم زمینه حضور بازیکنان کشورمان در لیگ‌های معتبر اروپایی را فراهم کنیم و هم مقدمات سرمایه‌گذاری باشگاه ورونا روی استعدادهای والیبال کشورمان آماده شود.

داورزنی تاکید کرد: برنامه ما این است که روی نسل جوان والیبال ایران به گونه‌ای سرمایه‌گذاری کنیم که هم پشتوانه‌ای برای آینده تیم ملی باشد و هم فرصتی برای بازی کردن در لیگ‌های اروپایی داشته باشند.
رئیس فدراسیون والیبال، آینده خوبی برای والیبال ایران پیش‌بینی کرد و گفت: همکاری با باشگاه ورونا می‌تواند کمک زیادی به ارتقای سطح والیبال کشورمان در آینده کند. مسئولین باشگاه ورونا هم در آینده به ایران سفر می‌کنند تا از نزدیک با امکانات و ظرفیت‌های والیبال کشورمان آشنا شوند و استعدادهای والیبال ایران را بررسی کنند.

انتهای پیام/ 

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon