موسوی خوئینی‌ها:خاتمی قابلیت‌ لازم را ندارد باید به فکر گزینه دیگری بود


موسوی خوئینی‌ها:خاتمی قابلیت‌ لازم را ندارد باید به فکر گزینه دیگری بود

خبرگزاری تسنیم: موسوی‌خوئینی‌ها در جلسه‌ای با حضور برخی اعضای این جریان، بشدت از احتمال کاندیداتوری خاتمی انتقاد کرده و او را فاقد قابلیت‌های لازم برای کاندیداتوری و نمایندگی جریان حامی فتنه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری عنوان کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه وطن امروز در ستون سایه‌روشن‌ امروز شنبه خود نوشت:

*پدر شهید میرزاخان:اجازه سوءاستفاده از خون فرزندم را به رسانه‌های حامی فتنه نمی‌دهم

محمدعلی میرزاخان، پدر شهید فتنه حسن میرزاخان گفت: اجازه سوءاستفاده از خون فرزند شهیدم را به هیچیک از رسانه‌های حامی جریان فتنه و ضدانقلاب نمی‌دهم. محمدعلی میرزاخان، پدر شهید حسن میرزاخان شهید فتنه 88 در گفت‌وگو با تسنیم، درحالی که از به شهادت رسیدن فرزندش پس از تحمل 4 سال رنج و سختی به دلیل مجروحیت ناشی از حوادث سال 88 سخن می‌‌گفت در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های برون مرزی درباره منتسب کردن فرزندش به جریان موسوم به سبز و مخالف جمهوری اسلامی گفت: فرزند من یک فرد عادی بود که با هیچیک از جریانات سیاسی ارتباطی نداشت و 4 سال پیش در حالی که قصد عزیمت به محل کار خود را داشت در جریان اغتشاشات شهری از ناحیه نخاع دچار آسیب‌دیدگی شد.

محمدعلی میرزاخان با بیان صریح این جمله که «اجازه سوءاستفاده از خون فرزند شهیدم را به هیچ‌یک از رسانه‌های حامی جریان فتنه و ضد انقلاب نمی‌دهم» از بیان برخی شعارهای سیاسی در حمایت از جریان موسوم به سبز در جریان مراسم بزرگداشت این شهید اظهار گلایه شدید کرد. چند فرد ناشناس در مراسم ترحیم شهید حسن میرزاخان اقدام به سردادن شعار سیاسی در حمایت از جریانی موسوم به سبز کردند. این افراد در مواردی با زدن دست و سوت حال و هوای مجلس بزرگداشت این شهید را متشنج کرده بودند که همین امر موجب تألم خاطر خانواده این شهید شده بود.

محمدعلی میرزاخان که خود از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس بوده و سالیان سال در جنگ تحمیلی عراق به ایران از خاک کشور خود دفاع کرده است همچنین گفت: رسانه‌های ضد انقلاب را در جایگاهی نمی‌دانم که بخواهم با آنها گفت‌‌وگو کنم و این را می‌‌گویم که سوءاستفاده این رسانه‌ها از شهادت پسر من کار درستی نیست.

طی 4 سال جانبازی فرزندم برخی مسؤولان نظام بارها به ملاقاتش آمدند. او همچنین از مسؤولان بنیاد شهید به دلیل به خاک سپردن فرزندش در قطعه شهدای تهران تشکر و قدردانی کرد.

شهید حسن میرزاخان از جوانان ایرانی بود که به دور از هرگونه هیجان سیاسی در حالی که در سال 88 قصد عزیمت به محل کار خود را داشت به دلیل واقع شدن در مسیری که به دلیل ناآرامی‌های شهری متشنج بوده مورد حمله آشوبگران قرار گرفت و از ناحیه نخاع دچار آسیب ‌‌شد. او قریب 4 سال روی ویلچر زندگی خود را گذراند. میرزاخان چند روز پیش به دلیل وخامت حال به شهادت رسید. پیکر شهید حسن میرزاخان که اصالتا اهل مشهد بود، در روزهای گذشته با مشایعت مردم تهران در قطعه 50 شهدای بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

*موسوی‌خوئینی‌‌ها:خاتمی قابلیت‌ لازم را ندارد باید به فکر گزینه دیگری بود

با وجود اوج گرفتن فعالیت شبکه‌های متصل به جریان فتنه و وانمود کردن تلاش برای متقاعد کردن محمد خاتمی برای پذیرش کاندیداتوری، مباحث رد و بدل شده در جلسات محفلی این جریان از واقعیت دیگری حکایت دارد.

موسوی‌خوئینی‌ها که از او به عنوان پدر معنوی جریان مجمع روحانیون مبارز یاد می‌‌شود، در روزهای گذشته در جلسه‌ای با حضور برخی اعضای این جریان، بشدت از احتمال کاندیداتوری خاتمی انتقاد کرده و او را فاقد قابلیت‌های لازم برای کاندیداتوری و نمایندگی جریان حامی فتنه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری عنوان کرده است. به گزارش رجانیوز، خوئینی‌ها در این سخنان که به نظر می‌‌رسد آغاز مرحله دوم پروژه جریان فتنه برای اعلام کاندیدای اصلی در انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری باشد، با بیان دلایلی خاتمی را فاقد صلاحیت و قابلیت‌های لازم برای نمایندگی این جریان در انتخابات عنوان کرده است.

این در حالی است که پیش از این رجانیوز با انتشار تحلیلی با عنوان «بنویسیم خاتمی؛ اگر تایید نشد بخوانیم هاشمی» استراتژی این جریان برای انتخابات پیش رو را تلاش برای تجمیع نیروهای بدنه فتنه ذیل نام محمد خاتمی و آنگاه اعلام کاندیداتوری هاشمی‌رفسنجانی به عنوان گزینه اصلی این جریان در انتخابات عنوان کرده بود. به نظر می‌‌‌رسد سخنان موسوی‌خوئینی‌ها در کنار انتشار برخی اخبار و تحلیل‌های مشابه در محافل اصلاح‌طلبان، حکایت از زمینه‌سازی برای اجرای مرحله دوم این پروژه دارد.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم : انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon