نخستین سالگرد حبیب الله معلمی در اهواز برگزار می‌شود

نخستین سالگرد حبیب الله معلمی در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: آیین بزرگداشت نخستین سالگرد عروج حبیب الله معلمی، شاعر اهل بیت عصمت و طهارت با حضور اقشار گوناگون مردم در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین بزرگداشت نخستین سالگرد عروج حبیب الله معلمی، شاعر اهل بیت عصمت و طهارت با حضور اقشار گوناگون مردم در اهواز برگزار خواهد شد.

آیین بزرگداشت نخستین سالگرد عروج حبیب الله معلمی روز جمعه هفتم تیرماه از ساعت 10 صبح آغاز می شود و تا ساعت 12 ظهر ادامه دارد.

این مراسم با حضور مسئولان لشکری و کشوری، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز واقع در چهار راه آیت الله طالقانی انچام می شود.

در این مراسم علاوه بر اقشار گوناگون مردم جمعی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از سراسر کشور به ویژه شهرهای اهواز و رامهرمز نیز حضور خواهند داشت.

جمعی از علما و روحانیون استان خوزستان نیز در آیین بزرگداشت نخستین سالگرد عروج حبیب الله معلمی، شاعر اهل بیت عصمت و طهارت حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حبیب الله معلمی، شاعر اهل بیت عصمت و طهارت بود که شعرهایش در دوران دفاع مقدس از سوی حاج صادق آهنگران خوانده می شد و شور و شعور عجیبی به جبهه های نبرد حق علیه باطل می داد.

معلمی که در تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال 1305 در شهرستان رامهرمز در استان خوزستان به دنیا آمد از شاعران اهل بیت(ع) بود که مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نیز قرار گرفت.

این شاعر دفاع مقدس پس از طی یک دوره بیماری در روز چهارم تیر ماه سال 1392 همزمان با بیست و پنجمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) در اهواز دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon