نشست فرماندهان ارتش اسرائیل برای بررسی جنگ غزه

نشست فرماندهان ارتش اسرائیل برای بررسی جنگ غزه

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه صهیونیستی از نشست فرماندهان ستاد مشترک ارتش اسرائیل برای بررسی ضرورت حمله‌ زمینی به غزه خبر داد.

به گزارش گروه  بین الملل خبرگزاری تسنیم روزنامه یدیعوت آحارانوت، نوشت که فرماندهان ستاد مشترک ارتش اسرائیل در مورد ضرورت عملیات زمینی با هدف آنچه وارد کردن ضربه ای ویرانگر با تاثیری بلندمدت خواند، تشکیل جلسه دادند.

هنوز از متحوای این نشست گزارشی منتشر نشده است.

این در حالی است که روزنامه القدس العربی در گزارشی تهدیدهای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله زمینی به غزه را عملیات روانی این رژیم دانست.

از سوی دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی تاکید کرده‌اند که در صورت حمله زمینی ارتش اسرائیل در غزه این شهر به گورستان آنها تبدیل خواهد شد.

در همین رابطه سفیر آمریکا در اسرائیل بر حمایت واشنگتن از عملیات زمینی اسرائیل در غزه تاکید کرد.

ارتش اسرائیل بعد از پیدا شدن جسد سه شهروند این رژیم که ادعای ربوده شدن آنها را داشت از روز سه‌شنبه گذشته حملات گسترده‌ای را از زمین و دریا به غزه آغاز کرده است که طی این 5 روز بیش از 1160 هدف را در غزه مورد هدف قرار داده است و بر اثر این حملات 121 فلسطینی شهید و 946 تن دیگر زخمی شده‌اند که به گفته سازمان ملل 77 درصد از آنان غیر نظامی هستند.

از طرف دیگر مقاومت اسلامی فلسطین با شلیک بیش از 600 موشک به سزمین های اشغالی به حملات اسرائیل پاسخ داده است که بر اثر آن 3 صهیونیست کشته و بیش از 150 تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت