حماس: در صورت ادامه حملات اسرائیلی علیه غزه ، گفتگو درباره آتش‌بس ممکن نیست

حماس: در صورت ادامه حملات اسرائیلی علیه غزه ، گفتگو درباره آتش‌بس ممکن نیست

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که ما ضعیف نیستیم و در بحران قرار نداریم و طی روزهای آینده اثبات خواهد شد که این رژیم اشغالگر است که در بحران قرار دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، "سامی ابوزهری"، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که در صورت استمرار حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه نمی توان درباره آتش بس گفتگو کرد.
وی در ادامه افزود: این تنها رسانه های اسرائیلی هستند درباره آتش بس سخن می گویند و تاکنون هیچ گونه موضعگیری رسمی از سوی مقامات صهیونیستی درباره آتش بس نشده است.
سامی ابوزهری تاکید کرد: هرگونه پیشنهاد رسمی درباره آتش بس را فورا مورد بررسی خواهیم داد و تلاش می شود توپ در زمین فلسطینیان انداخته شود.
سخنگوی حماس گفت: دشمن اسرائیلی از همه خط قرمزها عبور کرد و در غزه دست به کشتار جمعی زده است.
سامی ابوزهری تاکید کرد که تشکیلات خودگردان فلسطینی باید مسئولیت خود در برابر این حملات صهیونیستی را بر عهده بگیرد و در قبال مواضع رسمی اتحادیه عرب در برابر تجاوزات اسرائیلی احساس حقارت می کنیم.
سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد: ما ضعیف نیستیم و در بحران قرار نداریم بلکه طی روزهای آینده اثبات خواهد شد که رژیم اشغالگر در بحران است.
ابوزهری گفت: اکنون 5 میلیون اسرائیلی هستند که به دلیل ترس از حملات موشکی گروه های مقاومت زیر زمین زندگی می کنند اما ملت ما روی زمین زندگی می کند.
انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت