اهمیتی به تهدیدات صهیونیست‌ها نمی‌دهیم/ "سگ کاری جز پارس کردن بلد نیست"

اهمیتی به تهدیدات صهیونیست‌ها نمی‌دهیم/ "سگ کاری جز پارس کردن بلد نیست"

خبرگزاری تسنیم: فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اهمیتی به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران نمی‌دهیم، گفت: از سگ چیزی جز پارس کردن توقع نیست.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر عطاالله صالحی صبح امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم رژه روز ارتش‌ که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد, در خصوص آمادگی ‌نیروهای ارتش در برابر تهدیدات گفت: نمایشی را که امروز دیدید، همه در جهت آمادگی بهترین یگان‌های ارتش بود‌.

وی درخصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما هیچ‌وقت به این‌گونه تهدیدات اهمیت نمی‌دهیم و کارهایمان را براساس راهبرد دفاعی خودمان پیش می‌بریم.

"از سگ چیزی جز پارس کردن توقع نیست، لذا ما به تهدیدات آنها اهمیت نمی‌دهیم چرا‌که جز پارس کردن کار دیگری بلند نیستند."

فرمانده کل ارتش در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پیام رژه ارتش به دنیا چیست؟ گفت: ما هیچ‌گونه پیام تهدیدآمیزی نداشته و نخواهیم داشت و معتقدم که ایران بهترین دوست و همکار برای کشورهای منطقه است که با اقتدار کامل نقش‌آفرینی می‌کند.

خبرنگاری از فرمانده کل ارتش پرسید ‌دستاورد ارتش در حوزه پهپادها چه بوده است که امیر صالحی در پاسخ گفت: ما بخشی از دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتیم و پهپادهای جدیدی که ساخته شده، از‌جمله مهاجر B و حازم 3 در رزمایش آتی پدافند به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon