۲۰ زخمی در تیراندازی نظامیان صهیونیستی به معترضان در کرانه باختری

20 زخمی در تیراندازی نظامیان صهیونیستی به معترضان در کرانه باختری

خبرگزاری تسنیم: شاهدان عینی اعلام کردند در درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌های معترض در کرانه باختری، ۲۰ تن مجروح شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «آناتولی»، شاهدان عینی اعلام کردند در درگیری‌هایی که نزدیک شهرهای «الخلیل» و «رام‌الله» در کرانه باختری صورت گرفت 20 فلسطینی مجروح شدند.

به گفته شاهدان، 5 شهروند فلسطینی در درگیری‌هایی که در شهرک «بیت امر» نزدیک الخلیل در جنوب کرانه باختری صورت گرفت، به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند و برای درمان به بیمارستان دولتی «الخلیل» انتقال یافتند.

این شاهدان تصریح کردند این درگیری‌ها در ورودی شهرک بیت امر در پی تظاهرات ده‌ها فلسطینی به منظور ابراز همبستگی با ساکنان نوار غزه صورت گرفت، شرکت کنندگان در این تظاهرات به سمت نیروی ارتش اسرائیل سنگ پرتاب می‌کردند. در مقابل، نظامیان اسرائیل به سمت معترضان گلوله و گاز اشک‌آور شلیک کردند و ورودی این شهرک را با موانع بتنی مسدود کردند.

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند درگیری‌های مشابهی نیز در ورودی اردوگاه «الجلزون» نزدیک شهر رام‌الله، مرکز کرانه باختری صورت گرفت که در نتیجه 15 فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان اسرائیلی مجروح شدند.

جنایت هولناک رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهرک «شجاعیه» شرق نوار غزه، خشم و غضب را در میان فلسطینی‌ها تشدید کرده است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان