وزارت خارجه آمریکا: موشک‌های دوربرد حماس به بسیاری از مناطق اسرائیل رسیده است

وزارت خارجه آمریکا: موشک‌های دوربرد حماس به بسیاری از مناطق اسرائیل رسیده است

خبرگزاری تسنیم: وزارت امور خارجه آمریکا ضمن هشدار به شهروندانش درباره سفر به سرزمین اشغالی اعلام کرد که موشک‌های دوربرد حماس به بسیاری از مناطق اسرائیل در شمال و جنوب رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز، دولت آمریکا روز دوشنبه از شهروندان خود خواست در صورت امکان از سفر به سرزمین اشغالی ممانعت کنند.
دولت آمریکا دلیل این درخواست را تشدید درگیری میان فلسطینیان و اسرائیل و شلیک موشک به بخش‌های گسترده‌ای از سرزمین اشغالی عنوان کرده است.
در وبسایت وزارت امور خارجه آمریکا هشدار سفری منتشر شده که طی آن به شهروندان آمریکایی توصیه شده از سفر غیر ضروری به اسرائیل، کرانه باختری و به خصوص نوار غزه جلوگیری کنند.
وزارت امور خارجه در ادامه هشدار داد: اوضاع امنیتی در اسرائیل، کرانه باختری و غزه پیچیده باقی مانده است و شهروندان آمریکایی باید از خطرات سفر به این مناطق به دلیل درگیری کنونی میان حماس و اسرائیل آگاه باشند.
وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه درخواست خود از شهروندانش تاکید کرد: موشک‌های دور بردی که از نوار غزه شلیک می‌شود به بسیاری از مناطق اسرائیل از جمله تل‌آویو  و شهرهای دورتر در شمال و تمام جنوب رسیده است. برخی از موشک‌ها به بیت‌المقدس و بخش‌هایی از کرانه باختری رسیده است.
وزارت امور خارجه آمریکا از شهروندانش خواست در صورتی که به سرزمین اشغالی یا کرانه باختری سفر کرده‌اند پناهگاه‌های نزدیک خود را شناسایی کنند تا در صورت نیاز به آنجا بروند.
انتهای پیام/.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان