لیبرمن: قطر ستون خیمه گاه تروریسم است

لیبرمن: قطر ستون خیمه گاه تروریسم است

خبرگزاری تسنیم: وزیر خارجه اسرائیل سرانجام بعد از مدت‌ها در رابطه با قطر لب به سخن گشود و گفت: دولت قطر ستون خیمه گاه تروریسم است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری ام تی وی لبنان؛ آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شبکه به ظاهر خبری الجزیره قطر و دولت و نظام حاکم در دوحه را حامی تروریسم خواند.

وزیر خارجه اسرائیل در این باره اعلام کرد: حاکمان قطر و شبکه الجزیره نه تنها حامی تروریسم در منطقه بلکه حامی تروریسم در سراسر جهان هستند.

لیبرمن در ادامه سخنانش از سرویس های اطلاعاتی اسرائیل خواست هرچه سریع تر خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را که در قطر حضور دارند ترور کنند.

نشریه عبری زبان هاآرتص هم به نقل از اویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل نوشت: هم اکنون حکومت تل آویو سعی دارد فعالیت شبکه الجزیره قطر را در داخل اسرائیل متوقف کند، از این رو وی نقش قطر را در اوضاع منطقه بسیار خرابکارانه دانست.

این مسئول اسرائیلی در ادامه می افزاید: اسرائیل به آزادی بیان و آزادی رای و رسانه ها معتقد است از این رو با حضور رسانه هایی که لزوماً برای صهیونیسم تبلیغ نمی کنند مشکلی نداریم اما این شرایط از این پس برای فعالیت شبکه الجزیره دگرگون خواهد شد، چرا که با گروه های تروریستی در ارتباط است.

وی این پرسش را مطرح می کند که آیا آمریکا به یک شبکه تلویزیونی حامی القاعده اجازه خواهد داد در داخل نیویورک فعالیت کند؟ وضع ما هم با شبکه الجزیره چنین است.

لیبرمن در ادامه گفت: قطر و حاکمان این کشور ستون اصلی خیمه گاه گروه های تروریستی هستند، این گروه های تروریستی امنیت و ثبات را از جهان گرفته اند، اکنون قطر یکی از بازیگران اصلی ماجرای غزه است چرا که نحوه پوشش اخبار این شبکه و میزبانی دولت قطر از خالد مشعل این امر را ثابت می کند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان