۱۳ شهید در بیستمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

13 شهید در بیستمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

خبرگزاری تسنیم: منابع فلسطینی گزارش دادند که با وجود اعلام آتش‌بس انسانی در نوار غزه، امروز در بیستمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۳ فلسطینی در حملات توپخانه‌ای و موشکی اسرائیل به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، 12 فلسطینی امروز در حملات توپخانه‌ای و موشکی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و حدود 30 نفر دیگر نیز زخمی شدند و گذشته از آن یک شهروند فلسطینی نیز بر اثر جراحت وارده به وی شهید شد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی امروز منزل خانواده عیاد المسیحیه در شرق شهر غزه را هدف قرار داد که طی آن جلیله فرج عیاد به شهادت رسیده و پسر وی به‌شدت زخمی شد.

بر اساس این گزارش، پیکر سه شهید دیگر نیز که در نتیجه بمباران منزل خانواده مرتجی در حی الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه به شهادت رسیده بودند به مرکز درمانی الشفاء منتقل شدند.

همچنین در بمباران یک گروه از شهروندان در غرب النصیرات واقع در مرکز نوار غزه، جمال هارون و احمد سعدالدین ابوسویرح شهید شدند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی همچنین یک دستگاه موتور سیکلت در منطقه الزنه واقع در شرق خان‌یونس را بمباران کردند که به شهادت خالد عبدالستار سهمود و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد. همچنین یک شهروند دیگر به‌نام بهاء ابوسعید بر اثر شدت جراحت وارده به وی در نتیجه بمباران منزلش در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه شهید شد.

بر پایه این گزارش، همچنین دو شهروند در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه بر اثر بمباران زمین کشاورزی از سوی هواپیماهای اسرائیلی به شهادت رسیدند و در جنوب نوار غزه نیز دو شهروند در نتیجه بمباران یک دستگاه موتور سیکلت در منطقه الزنه واقع در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه شهید شدند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت