ساری قطب گردشگری شمال کشور می‌شود

ساری قطب گردشگری شمال کشور می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شهردار ساری با اشاره به آغاز اجرای طرح‌های گردشگری در مناطق مختلف مرکز استان، گفت: با بهره‌برداری این طرح ها، کلان شهر ساری قطب گردشگری شمال کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از مرکز رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر ساری اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان همکاران بنده در شهرداری ساری با اهتمام بیشتری مشغول خدمت رسانی به شهروندان بوده تا بتوانیم در زمان بندی ععین شده پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: با بهره برداری از پروژه های 12 گانه شهرداری، می‌توان شاهد پیشرفت روز افزون ساری نسبت به سایر مراکز استان ها بود.

عبوری، پروژه پل تا پل در حاشیه رودخانه تجن را از پروژه های در دست اقدام شهرداری اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه, ساری به بزرگترین قطب گردشگری شمال کشور تبدیل می شود.

وی بیان کرد: با در نظر گرفتن چندین میانگذر در سطح شهر، امیدواریم بتوانیم از بار ترافیکی ساری کم کرده و با افتتاح کمربندی شمالی، آرزوی 38 ساله همشهریان را جامع عمل بپوشانیم.

عبوری با قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری ساری یادآور شد: بنده و همکاران در مجموعه شهرداری ساری با جدیت کامل امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر با بهره برداری از پروژه ها سهم بسزایی در پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر و بهتر ساری داشته باشیم.

شهر ساری، مرکز مازندران بیش از 450 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ج

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon