ایران در دومین بازی خود سوریه را شکست داد

ایران در دومین بازی خود سوریه را شکست داد

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوشان نوجوان ایران با غلبه بر تیم سوریه، دومین پیروزی خود در مسابقات غرب آسیا را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی نوجوانان ایران در دومین بازی خود مقابل تیم ملی نوجوانان سوریه به میدان رفت. تیم ایران در این دیدار با ترکیب کامیار برنجیان، البرز حسن زاده، امیرحسین مجیری، رضا صباغ و علیرضا رستمی آغازگر بازی بود.

نوجوانان کشورمان از همان ابتدا مقابل سوریه محکم ظاهر شدند واجازه ندادند تیم حریف فرصت چندانی برای امتیازآوری به دست آورد و با عملکرد خوبی که در زمین داشتند با نتیجه 16 بر 7 کوارتر اول را به پایان رساندند.

در کوارتر دوم تیم سوریه در کسب امتیاز تا حدودی موفق عمل کرد با این وجود باز هم برتری از آن بازیکنان ایران بود. این کوارتر نیز با نتیجه 15 بر 14 به سود ایران خاتمه پیدا کرد و ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند در مجموع با نتیجه 31 بر 21 نیمه نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند.

در کوارتر سوم تیم سوریه مانند کوارتر دوم، پا به پای ایران پیش رفت اما قادر به مهار بازیکنان توانمند ایران نبود و در نهایت نیز با وجود کسب 20 امتیاز در مقابل 21 امتیاز ایران با 11 اختلاف امتیاز مغلوب ملی‌پوشان کشورمان شد.

بازیکنان ایران در کوارتر چهارم هم برتری خود را به تیم حریف تحمیل کردند در 4 دقیقه پایانی بازی اختلاف را به عدد 15 رساندند. تلاش بازیکنان سوریه برای پیروزی در این دیدار ثمری نداشت و بازی در نهایت با برتری تیم ملی ایران در هر 4 کوارتر بازی با نتیجه 63 بر 52 به پایان رسید.

تیم ملی ایران فردا در سومین بازی خود ساعت 18 مقابل تیم عراق به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon