بازیکنانم مقابل عمان باجان و دل بازی کردند

بازیکنانم مقابل عمان باجان و دل بازی کردند

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم هندبال سوریه گفت: بازی بسیار خوبی مقابل عمان انجام دادیم و بازیکنانم باجان و دل بازی کردند و من از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،  جاسم السبکی مربی تیم هندبال سوریه اظهار کرد: تیم ما در حالی گام به مسابقات هندبال جوانان آسیا گذاشته است که ما دیدار تدارکاتی نداشتیم و به خاطر شرایط سوریه خارج از کشور نیز اردویی برگزار نکردیم و این کار ما را برای حضور در این مسابقات دشوار می‌کند.

وی افزود: بازی بسیار خوبی مقابل عمان انجام دادیم و بازیکنانم باجان و دل بازی کردند و من از عملکرد بازیکنانمان راضی هستم.

مربی تیم هندبال سوریه خاطرنشان کرد: عمان تیم خوبی است و کسب تساوی مقابل این تیم رضایت‌بخش بود. همان‌طور که شاهد بودید در طول بازی نتیجه در حال تغییر بود و هیچ‌کدام از تیم‌ها نسبت به تیم دیگری برتری نداشت.

جاسم السبکی تصریح کرد: تیم ما تیم جوانی است و مطمئناً در سال‌های بعد می‌تواند نتایج بهتری کسب کند و این مسابقات می‌تواند برای بازیکنان جوان ما تجربه خوبی باشد.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به‌عنوان میزبان این رقابت‌ها تأکید کرد: تبریز یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است و تمدن بالایی دارد. من 4 بار به ایران سفر کردم و تبریز را دیدم و واقعاً شهر زیبایی است و بودن در این شهر لذت‌بخش است.

مربی تیم هندبال سوریه گفت: گروهی که ما در آن قرار گرفتیم گروه سختی است و قهرمان و نایب‌قهرمان سال گشته در این گروه حضور دارند و این کار ما را سخت می‌کند بااین‌حال برای صعود امیدواریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon