سزاوار پیروزی مقابل ژاپن بودیم/ کاری با چند ملیتی بودن بازیکنانم ندارم

سزاوار پیروزی مقابل ژاپن بودیم/ کاری با چند ملیتی بودن بازیکنانم ندارم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم هندبال قطر گفت: نظم خوبی در خط حمله تیم داشتیم و با توجه به اینکه وضعیت تیم ما در خط حمله متعادل است کار منظم به ما کمک کرد و سزاوار پیروزی مقابل ژاپن بودیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،والرا ریورا  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ژاپن از خط حمله قدرتمندی برخوردار بود و به همین دلیل در طول مسابقه مجبور شدیم به تقویت خط دفاعی تیم خود بپردازیم تا مانع گلزنی بازیکنان آن تیم شویم.

وی افزود: در نیمه دوم تلاش کردیم تا فشار بیشتری روی دروازه حریف داشته باشیم و به همین دلیل شاهدبازی پرگلی در این نیمه از مسابقه بودیم و در گلزنی موفق کارکردیم.

سرمربی تیم هندبال قطر با ابراز خرسندی از عملکرد دروازه‌بان تیمش خاطرنشان کرد: دروازه‌بان تیم ما عملکرد خوبی داشت و می‌توانم بگویم که او واقعاً فوق‌العاده است و درصحنه‌های حساس بازی مانع باز شدن دروازه ما شد و مقابل خط حمله ژاپن ایستادگی کرد.

والرا ریورا تصریح کرد: نظم خوبی در خط حمله تیم داشتیم و با توجه به اینکه وضعیت تیم ما در خط حمله متعادل است کار منظم به ما کمک کرد و سزاوار پیروزی مقابل ژاپن بودیم.

سرمربی تیم قهرمان دوره گذشته گفت: اینکه تیمی بخواهد با یک پیروزی خط‌ونشان بکشد درست نیست چون پیروزی در یک دیدار تعیین‌کننده نیست و تلاش می‌کنیم روزبه‌روز بهتر شویم و تا پایان مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درباره بازیکنان چندملیتی تیمش حرفی نزد و گفت: من کاری با این مسائل ندارم و افتخار می‌کنم که با فدراسیون هندبال قطر کار می‌کنم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon