برای قهرمانی در مسابقات هندبال جوانان آسیا حاضر نشدیم

برای قهرمانی در مسابقات هندبال جوانان آسیا حاضر نشدیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم هندبال جوانان عراق گفت: ما در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفتیم و حضور ما در این مسابقات برای کسب قهرمانی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، خالد عدنان سرمربی تیم هندبال عراق پس از شکست تیمش مقابل ایران در نشست خبری، اظهار کرد: من این پیروزی را به تیم ایران تبریک می‌گویم چون توانستند با ارائه یک بازی خوب امتیازات این بازی را نصیب خود کنند. 

وی افزود: تیم ما نیز بازی خوبی مقابل این تیم انجام داد و ولی ایران دروازه‌بان خوبی در ترکیب خود داشت که توانست از این دروازه‌بان بهره ببرد و دروازه خود را بسته نگه دارد.

سرمربی تیم هندبال عراق خاطر‌نشان کرد: ما در گروهی قرار گرفته‌ایم که تیم‌های قدرتمندی در این گروه حضور دارند. کویت و ایران تیم‌های خوبی هستند که بازی کردن مقابل آنها بسیار سخت است اما در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم پیروز مسابقات باشیم. 

خالد عدنان تصریح کرد: ایران با وجود اینکه نخستین دیدار خود را برگزار می‌کرد عملکرد خوبی داشت و توانست با انسجام تیمی خود خوب بازی را به نفع خود کنترل کند. 

وی با اشاره به مشکلات تیمش گفت: ما برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات حضور نیافته‌ایم، ما بدون انجام دیداری تدارکاتی و در شرایط سختی راهی تبریز شدیم و در سخت‌ترین گروه ممکن کنار تیم‌های مدعی قرار گرفتیم. البته بودن کنار این تیم‌ها برای ما سعادتی است و از این اتفاق تجربه کسب می‌کنیم.

سرمربی تیم هندبال عراق تاکید کرد: بازیکنان ما از دقیقه اول مسابقه نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند ولی در بین دو نیمه با آنها صحبت کردیم و تدابیری تاکتیکی را به آنها انتقال دادیم و بهتر از نیمه نخست ظاهر شدیم. 

خالد عدنان تصریح کرد: از سویی دیگر ایران از نخستین دقیقه تا آخرین دقیقه بازی عملکرد خوبی داشت و توانست از تک تک لحظات بازی به نفع خود استفاده کند و در این دیدار سزاوار پیروز بود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon