عراق تیم جنگنده‌ای بود/ برای تک تک لحظات برنامه داریم

عراق تیم جنگنده‌ای بود/ برای تک تک لحظات برنامه داریم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی هندبال جوانان ایران گفت: عراق تیم جنگنده‌ای بود و تا آخرین دقیقه پایان مسابقات مقابل تیم ما جنگید ولی قدرت کمتری نسبت به ما داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پویا نوروزی‌نژاد کاپیتان تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل عراق در نشست خبری، اظهار کرد: این نخستین دیدار ما در مسابقات جوانان هندبال آسیا بود که با پیروزی پشت سر گذاشتیم و با هر پیروزی به سمت سکوی قهرمانی نزدیکتر می‌شویم. 

وی افزود: از لحاظ روحی همه تیم آمادگی لازم را داریم و آماده‌ایم تا به روی سکوی قهرمانی برویم و هیچ کس در تیم ما از نظر روحی و روانی مشکلی ندارد و از این بابت اطمینان داریم.

نوروزی‌نژاد با جنگنده خواندن تیم عراق خاطرنشان کرد: این تیم تا آخرین دقیقه مسابقه باتمام تلاش جنگید ولی نسبت به تیم ما قدرت کمتری داشت و مربی ما توانست به تمام بازیکنانمان میدان بدهد تا بازیکنان اصلی خسته نشوند. 

کاپیتان تیم ملی هندبال جوانان ایران تصریح کرد: برای مرحله بعدی مسابقات برنامه خاصی داریم و سعی می‌کنیم بر تک تک لحظات مسابقات با برنامه ظاهر شویم، این قول را به مردم ‌می‌دهیم که بازیکنانمان هر چه در توان دارند می‌گذارند و برای پیروزی تحت عنوان قهرمانی مسابقات با جان و دل تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon