عملکرد بازیکنانم رضایت‌بخش است/ بدون بازی تدارکاتی گام به مسابقات گذاشتیم

عملکرد بازیکنانم رضایت‌بخش است/ بدون بازی تدارکاتی گام به مسابقات گذاشتیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم هندبال سوریه گفت: بازیکنان ما هیچ بازی تدارکاتی نداشتند که این روی کار فنی ما تأثیرگذار بود و نتوانستیم مقابل تیم‌های مدعی آن‌طور که باید عملکرد مناسبی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عبدالرحمن مربوکی بعد از ظهر امروز  پس از شکست تیمش مقابل قطر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا جایی که در توان داشتیم تلاش کردیم در مقابل قطر عملکرد خوبی داشته باشیم و مشکل بزرگی که در ترکیب تیم ما به چشم می‌خورد کم‌تجربگی بازیکنانمان بود که سابقه بازی در عرصه‌های بین‌المللی را نداشتند.

وی با اشاره به عملکرد خوب تیم قطر گفت: قطر در دوره گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و قهرمان این مسابقات بوده است و ما خوشحالیم که مقابل این تیم بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنانم تمام توانشان را گذاشتند.

سرمربی تیم هندبال سوریه خاطرنشان کرد: تیم ما در ماه‌های گذشته بازیکنان خوبی در اختیار داشت ولی با توجه به درگیری‌های کشور سوریه بازیکنان شرایط مناسبی برای حضور در مسابقات نداشتند.

عبدالرحمن تصریح کرد: بازیکنان ما هیچ بازی تدارکاتی نداشتند که این روی کار فنی ما تأثیرگذار بود و نتوانستیم مقابل تیم‌های مدعی آن‌طور که باید عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: تیم‌های قطر، کره، ایران و عربستان جزو تیم‌های مدعی این دوره از مسابقات هستند و می‌توانند جواز حضور در مسابقات جهانی در برزیل را کسب کنند.

سرمربی تیم هندبال سوریه گفت: مقابل تیم قدرتمند قطر عملکرد خوبی داشتیم و از بازی نفراتم در زمین مسابقه راضی هستم چون انتظار پیروزی مقابل این تیم مدعی نداشتم و طبیعی بود که قطر مقابل ما نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon