پارک کی وون: با تیم اصلی خود به قزاقستان آمده‌ایم

پارک کی وون: با تیم اصلی خود به قزاقستان آمده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی کره‌ای و پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: با تیم اصلی خود به قزاقستان آمده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پارک کی وون، سرمربی تیم ملی والیبال کره جنوبی که هدایت تیم ملی والیبال ایران را نیز در کارنامه خود دارد در نشست خبری قبل از شروع مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا (ASIA CUP) گفت: با تیم اصلی خود به قزاقستان امده‌ایم و در بازی‌های آسیایی که از 28 شهریور به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود نیز با همین تیم شرکت می‌کنیم.

گرانت روبرسون سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا نیز در این نشست گفت: تیم ما جوان است و برای کسب تجربه به آلماتی آماده است.

گین یان جو سرمربی تیم ملی «ب» والیبال چین اظهار داشت: تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها شرکت کردند و به نظر می‌رسد مسابقات از سطح خوبی برخوردار خواهد شد. 9 ماه تمرین کرده‌ایم تا در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

سرمربی هند عنوان کرد: از بازیکنان باسابقه و جوان در تیم هند استفاده کردیم و امیدارم بازی‌های خوبی در این مسابقات انجام دهیم.

سرمربی قزاقستانگفت: تیم‌های ایران و قزاقستان از بهترین تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هستند.

سرمربی تایلند اظهار داشت: حضور در این رقابت‌ها تمرین خوبی برای تایلند است تا خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کند.

سرمربی ژاپن عنوان کرد: تمرینات کمی برای حضور در این رقابت‌ها داشته‌ایم. در گروه سختی نیز قرار داریم و باید با قزاقستان (میزبان)، چین و کره جنوبی برای رسیدن به مرحله بعد مبارزه کنیم.

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon