ترکاشوند: بعد از مسابقات قهرمانی جهان می‌توان در مورد کواچ نظر داد

ترکاشوند: بعد از مسابقات قهرمانی جهان می‌توان در مورد کواچ نظر داد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در لهستان می‌توان در مورد کواچ نظر داد.

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکن پیشین تیم ملی والیبال در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا که به 3 پیروزی و شکست شاگردان کواچ انجامید، اظهار داشت: شاید تحمل 3 شکست در یک بازی بازی دوستانه چندان مناسب تیم‌ ملی والیبال ما نباشد چون ممکن است این باخت‌ها در ذهن بازیکنان ایران باقی بماند و در دیدارهای پیش رو برای آنها مشکل‌ساز شود. از طرفی فاصله بین ایران و آمریکا و فشار ناشی از این سفر با توجه با زمان کمی که تا شروع مسابقات قهرمانی جهان در لهستان باقی مانده، ممکن است بازیکنان را اذیت کند.

ترکاشوند ادامه داد: البته این نکته را فراموش نکنید که ایران با قهرمان لیگ جهانی بازی کرد. بنابرین به شرطی که این 3 باخت در ذهن بازیکنان ملکه نشود، می‌توان این 4 برای تیم مفید دانست. نظر نهایی را نیز سرمربی تیم می‌دهد که آیا به خواسته‌ها و مسائل مورد نظرش در بازی با آمریکا رسیده است یا خیر.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال در مورد عملکرد اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مدت حضورش در تهران گفت: تیم ایران با هدایت کواچ در جاهایی خوب بازی کرده و توانایی خود را نشان داده است و در جاهایی نیز مثل 2 بازی آخر لیگ جهانی مقابل آمریکا و ایتالیا عملکرد خوبی نداشته است که باید علت را از خود او پرسید. 2 بازی آخر مرحله گروهی مقابل لهستان نیز چندان خوب نبود و چنگی به دل نمی‌زد. به اعتقاد من پس از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در لهستان با در نظر گرفتن تغییراتی که در بازیکنان پس از رفتن ولاسکو و آمدن کواچ ایجاد شده است،‌ می‌توان در مورد او نظر داد.

محمد ترکاشوند ادامه داد: ما تیم خوبی در اختیار داریم که توانایی‌های بالایی دارد. بازیکنان ایران باید تفکر خود را حرفه‌ای‌تر و تلاش کنند در بازی‌های پیش رو برنده باشند.

ترکاشوند در مورد کادر فنی تیم ملی به ویژه رحمان محمد‌ی‌راد که جانشین زنده‌یاد حسین معدنی در کنار کواچ شد تصریح کرد: باید دید کواچ از کار رحمان رضایت دارد و اصولا انتظار او از مربی تیم ملی چیست. رحمان،‌ مربی جوان و بسیار علاقمندی است که توانایی‌های زیادی هم دارد. او با ولاسکو هم کار کرده و تشنه یادگیری است. البته شاید کم رویی او باعث شود که نتواند همه توانایی‌های خود را نشان دهد. در مجموع او لیاقت مربیگری تیم ملی را دارد و همه باید به او کمک کنیم.

مسابقات والیبال قهرمانی جهان از یک‌شنبه 9 شهریور در شهرهای مختلف لهستان آغاز می‌شود و تیم ایران با ایتالیا، آمریکا، فرانسه، بلژیک و پورتوریکو در یک گروه قرار دارد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon