احمدی‌نژاد می‌گوید گزینه من باید رای بیاورد/ تحمیل نظر به مردم دیکتاتوری است

احمدی‌نژاد می‌گوید گزینه من باید رای بیاورد/ تحمیل نظر به مردم دیکتاتوری است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص تلاش رئیس جمهور برای معرفی یک فرد خاص به عنوان کاندیدا،گفت: وی می‌گوید کاندیدایی که من مطرح می کنم باید رای بیاورد که به نظر من یک نوع دیکتاتوری است و می خواهد نظر خود را تحمیل کند.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در جمع مردم خوزستان،گفت: آقای احمدی نژاد از بزرگواری مقام معظم رهبری سوءاستفاده می کند.رهبر انقلاب قبلا گفته بود و نشانه بزرگواری رهبر انقلاب است که می گویند یک رای بیشتر ندارم، اما تکرار مکرر این موضوع توسط رئیس جمهور معنی ندارد و معلوم است که می خواهند در جهت انتخاباتی از این صحبت رهبر انقلاب برداشت خود را انجام دهند.

وی افزود:صحیح نیست کسی که به عنوان رئیس جمهور کار می کند و مسئولیت دارد و مردم به او رای داده اند، مطرح کند" من سندهایی دارم که بالاخره رو می کنم" ما می گوییم" اگر مدرکی دارید یک شکایت به دادگاه بنویسید تا دادگاه رسیدگی کند". چرا مردم را همواره در ابهام قرار می دهند؟ وی اول به دور و بری های خود نگاه کند و سپس به دیگران انتقاد کند.

کوثری تاکید کرد: اگر شما مدیر با اخلاصی هستید، اول به اطرافیان خود و افرادی که پرونده های سنگین دارند، نگاه کنید. وی با این روش کار بسیار ناشایستی را انجام می دهد و در نهایت این طور نیست که خیال کنند کاندیدای مورد نظرشان را مردم می پذیرند یا مردم روی دست می گیرند یا اینکه چون احمدی نژاد او را معرفی کرده، مردم می پذیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: در نهایت تکرار این مسائل این است که رئیس جمهورمانند چوپان دروغگو می شود.

کوثری ادامه داد: تاریخ خیلی چیزها را ثبت و روشن کرده است. روش آقای احمدی‌نژاد در این مقطع یا در چند ماه گذشته مناسب و خوب نیست .حالا از طرف هر کسی می خواهد باشد؛ چه برسد به اینکه شخصی مانند رئیس جمهور باشد. لذا وی باید در بیان و رفتار و گفتار این مسائل تغییر روش دهد.

وی تاکید کرد: مردم به هیچ وجه این روش ها را نمی پسندند و آقای احمدی نژاد خیال های دیگری نکنند. اگر وی در چهار سال قبلی توانست به نتیجه برسد و از مردم رای بگیرد به دلیل عملکرد چهار سال دولت نهم بود.

  عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: اگر رئیس جمهور از مسئولی سندی دارد، نباید به صورت مبهم به مردم ارائه کند. می تواند مسائل را به صورت شفاف مطرح کند و یا به دادگاه ارائه کند. این روش اصلا درست، خداپسندانه و حتی انسان پسندانه که خودشان مقید به انسان هستند، نیست.

وی در خصوص تلاش رئیس جمهور برای معرفی یک فرد خاص به عنوان کاندیدا، گفت: وی می گوید کاندیدایی که من مطرح می کنم باید رای بیاورد که به نظر من یک نوع دیکتاتوری است و می خواهد نظر خود را تحمیل کند.

کوثری خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید بداند که پرونده مشایی آنقدر سنگین است که مردم کاملا در جریان هستند و اگر ایشان می خواهد توانش را برای وی( مشایی) بگذارد، بداند که قطعا مردم توجهی به پیشنهاد رئیس جمهور نمی‌کنند و اینطور نیست که به راحتی تایید شود. چون پرونده مشایی به اندازه کافی سنگین است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon