همه در انتخابات شرکت کنند/امیدوارم انتخابات پرشور برگزار شود


همه در انتخابات شرکت کنند/امیدوارم انتخابات پرشور برگزار شود

خبرگزاری تسنیم: سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: امیدوارم که به لطف خداوند انتخابات پرشوری برگزار شود و همه در آن شرکت کنند.

سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: امیدوارم که به لطف خداوند انتخابات پرشوری برگزار شود و همه در آن شرکت کنند.

رئیس بنیاد باران در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید اجماع اصلاح طلبان شکل بگیرد و آیا شما گزینه اجماع اصلاح‌طلبان هستید؟ گفت: من چه کاره‌ام که روی من اجماع کنند، من تاب چنین چیزی را ندارم.

عضو مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: ما مخلص همه هستیم و به اصلاح‌طلبان و اصولگرایان و به همه ارادت داریم و امیدوارم که آنچه خیر جمهوری اسلامی و مردم است، تحقق پیدا کند.

محمد خاتمی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی اصلاح‌طلبان شما را رهبر اصلاحات می‌دانند و می‌گویند که شما ظرف 10روز آینده اعلام کاندیداتوری خواهید کرد، نظر خودتان چیست؟ گفت: ما کوچک همه هستیم؛ اگر بنا شد، خدمت‌تان مفصل صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon