پروژه‌های آبفای کهنوج با اعتبار ۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید


پروژه‌های آبفای کهنوج با اعتبار 3 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری تسنیم: فرماندار کهنوج گفت: با اعتبار سه میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان تعدادی از پروژه‌های آب و فاضلاب کهنوج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کهنوج، با حضور حجت‌الاسلام امیری نماینده شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، امام جمعه کهنوج و روسای ادارات و نهادهای کهنوج، تعدادی از پروژه‌های آبفا شهری این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شدند.

فرماندار کهنوج  در حاشیه افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان، اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و چهار صد و هشتاد میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.

سید محسن صمدانی افزود: تامین آب مسکن مهر 1500 واحدی با اعتبار 800 ملیون تومان مهم‌ترین طرح افتتاح شده در شهرستان کهنوج محسوب می‌شود.

وی گفت: کلنگ زنی فاز دوم تامین آب شهر کهنوج با اعتبار یک میلیارد تومان، اجرای خط انتقال و تجهیز دو حلقه چاه و اجرای خط برق از پروژه‌های افتتاح شده در این شهرستان به شمار می‌روند.

فرماندار کهنوج افزود: تامین آب مسکن مهر 350 واحدی با اعتبار 150 میلیون تومان و بازسازی شبکه آب کهنوج با اعتبار 270 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده هستند.

صمدانی خاطرنشان کرد: حفر چاه زه با تجهیز و اجرای خط برق و شبکه با اعتبار 380 میلیون تومان و حفر چاه پیکوئیه و تجهیز آن با اعتبار380 میلیون تومان دیگر پروژه‌های افتتاح شده هستند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی