حسینی: افرادی که از خستگی حرف می‌زنند، حرفه‌ای نیستند

حسینی: افرادی که از خستگی حرف می‌زنند، حرفه‌ای نیستند

خبرگزاری تسنیم: پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: کسانی که حرف از خستگی در تمرین و بازی می‌زنند، حرفه‌ای نیستند.

امیر حسینی در مورد روند آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم ملی ایران به خوبی تمرین کرده و امکانات و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای این تیم برنامه ریزی شده بود. به نظر من تمام امکانات سخت افزاری برای مسابقات جهانی در اختیار ملی پوشان قرار گرفته و اگر از لحاظ روحی و روانی کم نیاورند، می‌توان نسبت به کسب نتایج مطلوب توسط این تیم در لهستان امیدوار بود. بقیه مسئولیت‌ها نیز بر عهده کادر فنی و سرپرستی است.

پاسور تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان سال 2006 در مورد خستگی بازیکنان به دلیل اردوی آمریکا اظهار داشت: کسانی که حرف از خستگی در تمرین و بازی می‌زنند، حرفه‌ای نیستند. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و کاری جز ورزش و تمرین ندارند. آنها برای همین کار پول می‌گیرند و مثل قدیم نیست که دنبال کار خودشان بروند و در کنار آن ورزش کنند. آنها می‌توانستند همگی قبل از سفر به آمریکا به فدراسیون اعلام کنند که نمی‌توانند به آمریکا بروند اما حالا که بهترین تیم دنیا تیم ملی ایران را به بهترین اردوی تدارکاتی ممکن دعوت کرده، باید به کسب آمادگی بیشتر رسید.

حسینی در مورد حریفان ایران در مسابقات قهرمانی جهان تصریح کرد: حریفان نیز مثل ما در آمادگی کامل هستند. تیم‌هایی مثل برزیل و ایتالیا با تمام توان خود به لهستان می‌آیند. همانطور که گفتم تمام امکانات سخت افزاری برای تیم ملی فراهم شده و بقیه کارها بر عهده کادر فنی است.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon