مظفری: اگر تیم ملی در اینچئون نقره بگیرد همه چیز زیر سوال می‌رود

مظفری: اگر تیم ملی در اینچئون نقره بگیرد همه چیز زیر سوال می‌رود

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: اگر تیم ملی در لهستان چهارم شود ولی در بازی‌های آسیایی مدال نقره بگیرد، همه چیز زیر سوال می‌رود.

ایرج مظفری در آستانه آغاز مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اردوی آمریکا در حالی که آنها به عنوان قهرمان لیگ جهانی، تیم ملی را دعوت کردند، بسیار باارزش بود و سطح بالای والیبال ما را نشان می‌دهد. البته مصاحبه‌های بازیکنان نیز گویای خستگی و به هم خوردن خواب بازیکنان بود. به هر حال حرفه‌ای بودن و حرفه‌ای زندگی کردن، این مسائل را هم دارد.

وی ادامه داد: باعث خوشحالی است که تیم ملی ایران 2 بازی تدارکاتی نیز مقابل استرالیا انجام داد چون اگر این 2 بازی مهم انجام نمی‌شد، شک نکنید که تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان لطمه می‌خورد. من امیدوارم که که کواچ در لهستان از همه بازیکنان ایران استفاده کند و می‌دانم که این کار سختی است چون هر مربی به دنبال نتیجه است. هدف تیم ملی نیز مدال طلای بازی‌های آسیایی است. شما تصور کنید اگر تیم ملی در لهستان چهارم شود ولی در آسیا مدال نقره بگیرد، همه چیز زیر سوال می‌رود.

سرمربی سابق تیم والیبال نوجوانان تصریح کرد: آرزوی من سلامتی همه بازیکنان تیم ملی برای بازی‌های آسیایی است، چون اگر یکی از بازیکنان تعیین کننده ایران در مسابقات جهانی آسیب ببیند، کیفیت تیم به شدت افت می‌کند. بازیکنانی مثل سعید معروف و محمد موسوی، بدون تعارف به عنوان اهرم‌های تیم ملی، بدون جایگزین هستند. من امیدوارم این بازیکنان آسیب نبینند تا با روحیه مضاعف در بازی‌های آسیایی شرکت کنند.

مظفری ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های آسیایی کره، حداقل نیمی از نیمکت تیم ملی ایران باشد. تا الان هم می‌شد چنین کاری کرد و من تعجب می‌کنم چرا فدراسیون چنین کاری نکرد. کواچ یک مربی با شخصیت است ولی مثل ولاسکو در ایران ماندنی نیست اما مربیانی مثل محمد ترکاشوند، بهروز عطایی و پیمان اکبری همیشه در ایران هستند. من هم به هیچ عنوان حاضر نیستم جایگاه خودم را به عنوان یک مربی بازیکن‌ساز از دست بدهم.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon