مشحون: نمی‌شود سوار دوچرخه بود و با بنز مسابقه داد/ بچیروویچ به کارش ادامه می‌دهد

مشحون: نمی‌شود سوار دوچرخه بود و با بنز مسابقه داد/ بچیروویچ به کارش ادامه می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون بسکتبال از عملکرد سرمربی اسلوونیایی تیم ملی ابراز رضایت کرد.

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم‌، در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی اسپانیا گفت: از عملکرد تیم ملی بسیار راضی بودم. واقعیت این است که فاصله ما با تیم‌های درجه یک دنیا زیاد است اما در این شرایط هم بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند. از بازیکنان تشکر می‌کنم که با غیرت و تعصب بازی کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هدف تیم ملی بسکتبال در جام جهانی صعود به دور بعد بود یا خیر، اظهار داشت: هدف ما این بود که به دور بعد صعود کنیم اما از همان ابتدا هم می‌دانستیم کار دشواری برای صعود به دور دوم داریم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص آخرین وضعیت قرارداد مهمد بچیروویچ با این فدراسیون خاطرنشان کرد: بچیروویچ هفته آینده به ایران می‌آید تا کارش را با تیم ملی بسکتبال ادامه بدهد. ما از بچیروویچ و عملکردش راضی هستیم.

مشحون در واکنش به انتقاد برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه بین بازیکنان اصلی و ذخیره ایران فاصله زیادی وجود دارد، عنوان کرد: من چنین چیزی را قبول ندارم و فاصله زیادی بین بازیکنان نیست. البته یخچالی هیچ وقت صمد نمی‌شود و مشایخی هم تجربه کامرانی را ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی می‌شود از تیم ملی بسکتبال انتظار داشت در مسابقات جهانی افتخار آفرینی کند، گفت: اگر می‌خواهیم در مسابقات جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید امکانات جهانی هم داشته باشیم. موفقیت ابزار می‌خواهد و نمی‌شود سوار دوچرخه بود و با بنز مسابقه داد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا قرار نیست به بسکتبالیست‌ها پاداش داده شود، خاطرنشان کرد: همه از اوضاع مالی فدراسیون بسکتبال آگاه هستند و می‌دانند شرایط مالی خوبی نداریم.

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon