طب سوزنی به کمک پاسور برزیل آمد

طب سوزنی به کمک پاسور برزیل آمد

خبرگزاری تسنیم: پزشک تیم ملی والیبال کره به پاسور تیم ملی والیبال برزیل کمک کرد تا شرایط بازی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از اینکه برونو رزنده، پاسور اول تیم ملی برزیل در مرحله نخست مسابقات قهرمانی جهان از ناحیه دست دچار مصدومیت شد، یاران او باید به مصاف تیم ملی کره جنوبی می‌رفتند. پزشک تیم ملی کره با دیدن دست مصدوم برونو به او پیشنهاد داد تا برای بهبود سریع‌تر دستش از طب سوزنی کره‌ای استفاده کند. این پیشنهاد مورد موافقت پاسور تیم ملی برزیل قرار گرفت و این روش درمان روی او جواب داد.

برونو فرزند برناردو رزنده، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل پس از بهبودی دستش گفت: طب سوزنی در کره جنوبی رواج زیادی دارد و این روش درمان از سوی پزشک تیم ملی کره نیز به من پیشنهاد شد. من از سخاوتمندی و لطف کره‌ای‌ها بسیار سپاسگزارم. این حرکت آنها، چهره واقعی ورزش را نشان داد و ثابت کرد که رقابت تیم‌ها فقط در زمین مسابقه است.

زمانی که پارک کی وون، هدایت تیم ملی ایران را به عهده داشت نیز پزشک تیم ملی کره برای درمان مصدومیت‌های کهنه بازیکنانی مثل محمد ترکاشوند به ایران آمد و آنها را با طب سوزنی آماده مسابقات کرد.

انتهای پیام/

 

 

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon