نیروی انسانی شرکت‌های آبفای کشور ساماندهی می‌شوند


نیروی انسانی شرکت‌های آبفای کشور ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: معاون منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه نیروهای انسانی باید متناسب با تاسیسات شرکت جذب شوند از ساماندهی نیروهای انسانی شرکت آبفای کشور در امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی شرکت آبفای مازندران، رضا گیاهی در دیدار با مدیران شرکت آبفای شهری مازندران اظهار کرد: تمامی تلاشها و همت مجموعه شرکت های آب وفاضلاب، خدمت صادقانه به مردم در راستای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی ، جمع آوری تصفیه و دفع فاضلاب است.

وی، ساماندهی نیروهای انسانی در این مجموعه را ضروری دانست و افزود: نیروهای انسانی باید متناسب با تاسیسات شرکت سازماندهی شوند.

گیاهی، افزایش دمای هوا و کمبود بارندگی را از مهم ترین دلایل کمبود آب در برخی از شهرها عنوان و تصریح کرد: مدیران شرکت های آب و فاضلاب کشور باید در جلب مشارکتهای مردمی در مدیریت و استفاده بهینه از  مصرف آب و پروژه های مربوط به آن برنامه‌ریزی کنند.

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: مردم با صرفه جویی در مصرف آب، مسئولان حوزه آب  و فاضلاب کشور را یاری کردند.

مدیر دفتر آموزش و نیروی انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه صنعت آب وفاضلاب دارای نیروی انسانی فراوانی است، افزود: تمامی شرکت های آب و فاضلاب باید برای ساماندهی نیروهای انسانی خود، طرح جامع منابع انسانی ارائه دهند.

مرتضی بخشایش، بر لزوم برنامه‌ریزی کلان در این شرکت ها تاکید کرد و افزود: براساس این برنامه‌ریزی، علاوه بر پرداختن به مسایل روز،  آینده بلند مدت صنعت آب  و فاضلاب مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران  با اشاره به بهره‌مندی دو میلیون و 300 هزار نفر از خدمات این شرکت، گفت: از این تعداد، یک‌میلیون و 700 هزار نفر جمعیت شهری، 60 هزار گردشگر دائم  و 300 روستا زیر پوشش این  شرکت هستند.

ذبیح الله ذاکری گفت: 12 درصد مردم مازندران از  مزایای طرح فاضلاب  شهری استفاده می کنند.

وی، سست بودن خاک، بالا بودن آب های سطحی و کمبود اعتبارات را از جمله دلایل کندی پیشرفت در اجرای طرح فاضلاب در این استان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، از اجرای طرح پایلوت ممیزی شبکه های آبرسانی در شهر سرخرود خبر داد و گفت: به منظور کنترل هدر رفت آب، ممیزی شبکه های آبرسانی تمامی شهرها در دست مطالعه است.

وی افزود: همکاران این شرکت تلاش می‌کنند تا با شناسایی انشعاب های غیرمجاز و ترمیم سریع شکستگی ها، میزان هدر رفت آب را کاهش دهند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon