آنچلوتی: رئال این فصل می‌تواند تاریخ‌ساز شود/ بایرن همچنان جزو قدرت‌هاست


آنچلوتی: رئال این فصل می‌تواند تاریخ‌ساز شود/ بایرن همچنان جزو قدرت‌هاست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها معتقد است مردانش این پتانسیل را دارند تا به اولین تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شوند که از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دیدار تیم‌های رئال مادرید و بازل سوئیس در دور اول از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کارلو آنچلوتی آینده درخشانی را برای پایان کار تیمش در این رقابت‌ها پیش‌بینی کرد و گفت کهکشانی‌ها می‌توانند اولین تیم در تاریخ لیگ قهرمانان شوند که دو دوره پیاپی قهرمان می‌شوند. 

کارلتو که فصل گذشته به انتظار 12 ساله رئالی‌ها برای کسب دسیما، دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، در گفت‌وگو با نشریه کوریره دلواسپورت اظهار داشت: آمارها اینگونه نشان می‌دهند که برای این فصل از رقابت‌ها هیچ تیمی را نمی‌توان بخت اصلی محسوب کرد، همینطور که هیچ تیمی تا به حال نتوانسته است دو سال متوالی قهرمان شود اما رئال مادرید می‌تواند این موفقیت را کسب کند و کاری را انجام دهد که در تاریخ بی‌سابقه است. دسیما برای هواداران رئال مادرید یک رؤیا بود. کسب یازدهمین قهرمانی اما می‌تواند رؤیای رؤیاها باشد.

آنچلوتی در ادامه در خصوص تیم‌هایی که این فصل شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند، عنوان کرد: چلسی تیمی است که این فصل بیش از سایر تیم‌ها خودش را تقویت کرده است. آنها پدیده‌ای مانند دیه گو کاستا را خریده‌اند و بعد از او هم سسک فابرگاس، فلیپه لوئیس و تیبا کورتوا. این تیم واقعاً پیشرفت کرده است. بایرن مونیخ هم اما همچنان جزو قدرت‌های جام است.

سرمربی کهکشانی‌ها در واکنش به انتقاداتی که از شیوه بازی و نتایج تیمش به خصوص پس از شکست خانگی در دربی مادرید متحمل شد، خاطرنشان کرد: من تیم فوق‌العاده‌ای دارم که از سوی یک کادر فنی مجرب حمایت می‌شود. نگران شغلم نیستم. درست است که اکنون تحت فشار قرار داریم اما به زودی همه چیز رو‌به راه می‌شود.

رئال مادرید سه‌شنبه شب از ساعت 23:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بازل خواهد بود.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon