معروف و موسوی در بین بهترین‌های مرحله دوم

معروف و موسوی در بین بهترین‌های مرحله دوم

خبرگزاری تسنیم: در پایان مرحله دوم مسابقات سعید معروف و محمد موسوی همچنان در صدر جدول بهترین پاسورها و مدافعان وسط رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال مردان ایران برای شرکت در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان، ظهر امروز (دوشنبه) راهی شهر کاتوویسا شد. ملی‌پوشان کشورمان امشب یک جلسه تمرین برگزار می‌کنند و فردا (سه‌شنبه) نیز به تمرین می‌پردازند تا چهارشنبه شب اولین بازی خود در این مرحله را مقابل آلمان برگزار کنند. تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در مرحله سوم، پنج‌شنبه شب به مصاف تیم ملی فرانسه صدر نشین گروه E می‌رود.

کاتوویسا می‌تواند آخرین مقصد ملی‌پوشان ایران در لهستان باشد چون در صورت صعود ایران به جمع 4 تیم برتر، بازی‌های نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال نیز در روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده در همین شهر برگزار خواهد شد. در غیر این‌صورت، یعنی در صورتی که ایران در رده سوم گروه خود جای بگیرد به شهر لودز  باز می‌گردد تا شنبه برای تعیین مقام پنجم و ششم به مصاف تیم سوم گروه H رود.

در پایان مرحله دوم مسابقات اما سعید معروف و محمد موسوی همچنان در صدر جدول بهترین پاسورها و مدافعان وسط رقابت‌های قهرمانی جهان هستند. بهترین‌های مسابقات تا پایان مرحله دوم به شرح زیر هستند:

امتیاز آورترین بازیکن:
آنتونین روزیه، فرانسه. امیر غفور هشتم است.

بهترین اسپکر:
کوانگ این جیون، کره جنوبی و مجتبی میرزاجانپور بیستم است.

 

بهترین مدافع:
محمد موسوی

بهترین سرویس:
دیمیتری موزرسکی، روسیه و فرهاد قائمی سیزدهم است.

بهترین پاسور:
سعید معروف

بهترین توپ‌گیر:
کیبل گوتیرس تورنا، کوبا و فرهاد ظریف هشتم است.

بهترین دریافت کننده:
سم درو، بلژیک و فرهاد قائمی و فرهاد ظریف، چهارم و پنجم هستند.

انتهای پیام/

 

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon