برگزاری نمایشگاه عکس و تمام وقت شدن رستوران دهکده‌ بازی‌ها

برگزاری نمایشگاه عکس و تمام وقت شدن رستوران دهکده‌ بازی‌ها

خبرگزاری تسنیم: در جریان هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی نمایشگاه عکسی در دهکده مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای المپیک آسیا در حاشیه بازی‌های آسیایی 2014 یک نمایشگاه عکس برای یادبود جنبش المپیک در قاره آسیا برپا می‌کند. از تمام رسانه‌های حاضر در اینچئون هم دعوت شده که در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز شنبه 29 شهریور شرکت کنند. نمایشگاه عکس جنبش المپیک در آسیا تا روز آخر بازی‌های آسیایی اینچئون ادامه خواهد داشت. سی‌و‌سومین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا نیز در روز افتتاحیه نمایشگاه عکاسی برگزار می‌شود.

همچنین در روزهای آغازین فعالیت دهکده بازی‌ها برخی کمبودها و کاستی‌ها از سوی میزبان مشاهده می‌شد که یکی از آنها سرویس‌دهی ضعیف رستوران دهکده بازی‌ها بود. بعد از اعتراض سرپرستان کاروان‌های شرکت کننده  از جمله ایران به تنوع غذایی و سرویس دهی محدود رستوران دهکده بازی‌ها مسئولان ستاد برگزاری اعلام  گردید که این مشکل رفع شده ضمن اینکه فعالیت  رستوران از 2 شیفت 5 ساعته به 24 ساعت در روز تغییر یافته است. تنوع غذای رستوران نیز افزایش می‌یابد تا ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌ها با سلایق مختلف بتوانند از پذیرایی و تغذیه مطلوبی برخوردار شوند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد تا از ساعت 6 صبح تا 12 شب رستوران دهکده به صورت منو باز با تنوع غذایی کامل و از ساعت 12 شب تا 6 صبح با غذاهای سبک به سرویس‌دهی بپردازد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon