انیمیشن سه بعدی «شهر راز» به بخش بین الملل جشنواره فیلم کودک راه یافت+عکس

انیمیشن سه بعدی «شهر راز» به بخش بین الملل جشنواره فیلم کودک راه یافت+عکس

خبرگزاری تسنیم: نسخه سینمایی مجموعه انیمیشنی «شهر راز» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا، به بخش بین الملل جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز اسامی سه فیلم بخش مسابقه بین الملل آثار بلند پویانمایی در بیست و هشتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد که در بین آنها مجموعه انیمیشنی «شهر راز» ساخته مازیار محمدی‌نژاد نیز در آن دیده می شود.

«شهر راز» روایتگر داستان نوجوانی شیرازی است که در مسیر جستجوی پدر ناپدید شده‌اش به گذشته سفر می‌کند و در شیراز قدیم با هویت و زیبایی‌های طبیعی و اجتماعی این شهر آشنا می‌شود.

مازیار محمدی‌نژاد که «شهر راز» دومین تجربه فیلم سازی وی به شمار می‌رود تجربه دریافت پروانه زرین و جایزه بهترین فیلم بلند ایران در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان 1386 و شش جایزه از جشنواره‌های فیلم و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

عنوان «شهر راز» با صلاحدید گروه تولید در مرکز پویانمایی صبا، به جای عنوان «شهر نامرئی» انتخاب شد.این فیلم چهارمین انیمیشن سه بعدی کشور است که بر پرده سینما‌ها نمایش داده خواهد شد.

فیلم های «افسانه شهر قالی»، «سربازان کوچک» و «شهر راز» در بخش مسابقه بین الملل آثار بلند پویانمایی نیز به نمایش درخواهند آمد.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
فلای تو دی