گواردیولا: حالا صدرنشین هستیم اما برایم مهم نیست

گواردیولا: حالا صدرنشین هستیم اما برایم مهم نیست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ از پیروزی تیمش برابر پادربورن در هفته پنجم لالیگا ابراز رضایت و تاکید کرد خیلی به صعود باواریای‌ها به صدرجدول فکر نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوار بازی‌های بدون شکست پادربورن، تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول فوتبال آلمان که با نتایج خود در 4 هفته نخست رقابت‌ها بسیاری را غافلگیر کرده است به دست بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا قطع شد.

باواریایی‌ها با تحمیل شکست سنگین 4 بر صفر به میهمان خود سومین پیروزی خود را در این فصل از رقابت‌های بوندس‌لیگا کسب و به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند.

پپ گواردیولا در واکنش به این پیروزی به سایت باشگاه بایرن مونیخ گفت: در 25 دقیقه ابتدایی بسیار خوب بازی کردیم. در مجموع من از عملکرد تیمم راضی‌ام چون بازی تیمم پیشرفت کرده است. حالا ما صدرنشین جدول هستیم اما این چیزی نیست که در حال حاضر برای ما اهمیت دارد. چیزی که اکنون برای من اهمیت دارد این است که چگونه داریم بازی می‌کنیم.

در همین حال آرین روبن، بال هلندی باواریایی‌ها هم عنوان کرد: کسب این پیروزی بسیار مهم بود و مسیر حرکت ما را در این فصل نشان داد. ما تیم برتر میدان بودیم. حریف در ابتدای بازی برای بستن فضاهای حرکت ما مشکلاتی داشت. ما بیشترین استفاده را از این وضعیت انجام دادیم و 2 گل پیش افتادیم. این اولین پیروزی قاطع ما در این فصل بود اما این این روند را باید ادامه دهیم.

ماریو گوتسه، هافبک آلمانی بایرن مونیخ که 2 گل از 4 گل باواریایی‌ها را به ثمر رساند نیز تصریح کرد: همه ما سراپا انگیزه و آماده بودیم که نتیجه بازی قبلی (تساوی بدون گل در خانه هامبورگ) را جبران کنیم و به فکر می‌کنم به این هدف رسیدیم. 3 امتیازی این بازی ارزش فراوانی داشت به خصوص که در خانه بازی می‌کردیم. گل‌های ابتدای بازی تاثیر زیادی در پیروزی ما داشتند. در تیم ما بازیکنان بزرگ زیادی حضور دارند. حالا برای بازی‌های پیش رو خودمان را آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon