اوجاقی: حق لادور طلا بود اما به ما کم لطفی شد


اوجاقی: حق لادور طلا بود اما به ما کم لطفی شد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی ووشوی ایران گفت: چون کره‌ای‌ها فقط ۲ نفر را در فینال داشتند می‌خواستند به آنها کمک کنند و به همین دلیل به ما کم لطفی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، حسین اوجاقی پس از پایان کار تیم ووشو ایران در بازی‌های آسیایی که با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز همراه بود اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و همه ووشوکاران ما خوب عمل کردند.

وی با اشاره به شکست لادور مقابل ووشوکار کره‌ای افزود: روز آخر مسابقات ووشو بود و چون کره‌ای‌ها فقط 2 نفر را در فینال داشتند می‌خواستند به آنها کمک کنند و به همین دلیل به ما کم لطفی شد. لادور در راند دوم باید پیروز میدان می‌شد و خیلی از حریف کره‌ای‌اش سرتر بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

سرمربی ساندای تیم ملی ووشوی ایران خاطرنشان کرد: لادور موفق شد یک مدال نقره بگیرد که حقش طلا بود اما همین مدال نقره هم برای ما ارزش زیادی دارد. هر کاری که از او خواستیم انجام داد و شایستگی‌هایش را نشان داد.

اوجاقی همچنین درباره کسب طلای محمدسیفی گفت: سیفی با تمام قدرت در میدان حاضر شد و تمام تلاشش را در این دوره انجام داد. او خیلی خوب بود و هر کاری که خواسته بودیم را در مسابقات انجام داد. در کل من از تمام تیم راضی هستم.

وی یادآور شد: ووشوکاران ما با شجاعت در میدان حاضر شدند و منصوریان هم با یک اختلاف امتیاز بازی را به ووشوکار چینی واگذار کرد. همه دیدند که او چگونه شکست خورد و حق منصوریان هم پیروزی بود.

سرمربی تیم ملی ووشوی ایران همچنین درباره برنامه‌های آینده این تیم عنوان کرد: بعد از بازگشت به تهران جام جهانی را در پیش داریم که خودمان را برای این مسابقات آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی