اینزاگی: شاید دی‌وی‌دی‌هایی که به بازیکنانم نشان دادم، بی‌کیفیت بوده‌اند!

اینزاگی: شاید دی‌وی‌دی‌هایی که به بازیکنانم نشان دادم، بی‌کیفیت بوده‌اند!

خبرگزاری تسنیم: سرمربی روسونری اعتراف کرد عملکرد تدافعی تیمش در بازی برابر امپولی آن قدر ضعیف بوده است که هیچ توضیحی برای توجیه آن ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان شب گذشته (سه‌شنبه) چهارمین بازی خود در فصل جدید سری A را با تساوی 2 بر 2 در خانه امپولی پشت سر گذاشت آن هم در شرایطی که تا دقیقه 43 این بازی با 2 گل از میزبان خود عقب بود و به لطف گل‌های فرناندوس تورس و کیسوکه هوندا از شکست خارج از خانه گریخت.

فیلیپو اینزاگی، سرمربی قرمز و مشکی‌پوشان شهر میلان که مردانش در ابتدای هفته جاری هم در خانه به یوونتوس باخته بودند، در واکنش به توقف مردانش خانه امپولی که نتیجه دفاع بسیار ضعیف آنها بود، اظهار داشت: بازی عجیبی بود. می‌دانستیم که کار سختی در پیش داریم. دروغ نبود زمانی که گفتم رم در این ورزشگاه به دردسر افتاده بود و حقش نبود که ببرد.  متأسفانه ما در نیم ساعت اول بازی را رها کرده بودیم. به بازیکنانم گفته بودم که مواظب ضربات ایستگاهی باشند اما آنها توجهی نکردند. تیمی که می‌خواهد جاه‌طلب باشد و بزرگ، نباید به شیوه‌ای که ما در این بازی گل خوردیم، گل بخورد.

اینزاگی که با شبکه اسکای اسپورت گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: بازی 2 نیمه متفاوت داشت. تیم ما به هنگام دفاع در ضربات ایستگاهی ضعف دارد و باید این ضعف را برطرف کنیم. در حقیقت میلان چند سال است که از این ضعف رنج می‌برد. در دقایق پایان نیمه اول اما توانستیم به بازی برگردیم و از آن به بعد میلانی را دیدیم که همه می‌شناسند. توپ را به تیرک افقی دروازه حریف زدیم و چندین موقعیت گلزنی دیگر خلق کردیم. باعث تأسف است که بازی را این قدر ضعیف شروع کردیم. سعی کرده بودیم که به بهترین شکل ممکن برای این بازی آماده شویم هرچند اگر توانسته بودیم در نیم ساعت اول زیر فشار حملات امپولی دوام بیاوریم، بازیکنان این تیم از نفس می‌افتادند و آن وقت فضای بیشتری برای حملات ما ایجاد می‌شد.

مهاجم پیشین روسونری در باره علت نمایش ضعیف شاگردانش در 30 دقیقه ابتدایی بازی خاطرنشان کرد: راستش را بخواهید نمی‌توانم هیچ دلیلی برای عملکرد تیمم در آن مقطع از بازی بیاورم. ضربات شروع مجدد همیشه برای ما دردسرساز شده‌اندو همین طور زمانی که به سیستم بازی منطقه‌ای روی آوردیم. روز قبل و روز بازی من فیلمی از ضربات شروع مجدد امپولی را به بازیکنانم نشان دادم و گفتم که این تیم 3 سال است زیر نظر یک مربی کار کرده است. شاید دی وی دی که آورده بودم کیفیت کافی را نداشته است! باعث تأسف است چون اگر از روی ضربات شروع مجدد گل نخورده بودیم، الان بازی را برده بودیم. فکر می‌کنم بخشی از ضعف ما در دفاع ضربات شروع مجدد انفرادی است. بازیکنان ما باید در مهار بازیکنانی روبه‌روی خود باانگیزه‌تر باشند.

با وجود توقف در 2 بازی متوالی اینزاگی همچنان از شروع تیمش در این فصل راضی است. وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که میلان کارش را در این فصل خوب آغاز کرده و از سال 2009 به بعد تا هفته چهارم سری A، هفت امتیاز نگرفته است. ما باید بازی به بازی پیشرفت کنیم و برای بازی برابر چزنا آماده شویم که آن هم بازی سختی است.

در تساوی روسونری در خانه امپولی تورس اولین، مهاجم اسپانیایی میلانی‌ها اولین گل خود را در این تیم به ثمر رساند. اینزاگی درباره مهاجم پیشین چلسی هم اظهار داشت: برای او بسیار خوشحالم. او یک بازیکن حرفه‌ای فوق‌العاده است و از زمانی که به جمع ما ملحق شده، عطش فراوانی برای کسب موفقیت نشان داده است. می‌دانم که او گل‌های بیشتری برای ما خواهد زد و لبخند را روی لبان‌مان خواهد نشاند.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon