دقیقی: در حیطه اختیارات من نیست که بخواهم دایی را پیشنهاد دهم

دقیقی: در حیطه اختیارات من نیست که بخواهم دایی را پیشنهاد دهم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: در حیطه اختیارات من نیست که بخواهم دایی را برای حضور در کادرفنی پیشنهاد دهم.

سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز جمعه تیم پیکان مقابل پدیده گفت: وضعیت تیم بهتر از قبل شده و در 3 بازی اخیر موفق شده‌ایم 6 امتیاز کسب کنیم. هر چند اعتقاد دارم می‌توانستیم امتیازات کامل را کسب کنیم.

وی ادامه داد: پیکان پیش از آغاز فصل، بازیکنان جدید جذب کرد و برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داشتیم. هرچقدر جلوتر می‌رویم، شرایط‌مان بهتر می‌شود.

در چند روز گذشته این شایعه مطرح شد که ثنایی مدیرعامل باشگاه پیکان با چند بازیکن بزرگ تیم از جمله مهدی رحمتی، محمد نصرتی و سعید دقیقی برای تغییر کادر فنی مشورت کرده و این بازیکنان پیشنهاد داده‌‌اند که علی دایی جایگزین منصور ابراهیم‌زاده شود. دقیقی در واکنش به این مسئله گفت: در حیطه اختیارات من نیست که بخواهم چنین کاری انجام دهم. مشورت ثنایی با ما دروغ است.

دقیقی تصریح کرد: ما مربی داریم و برای رسیدن به اهداف‌مان یکدل شده‌ایم. درست نیست چنین صحبت‌هایی مطرح شود. پیشنهاد سرمربی شدن علی دایی از سوی بازیکنان را تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص پیشنهاد استقلال به او برای پیوستن به این تیم در نیم فصل دوم گفت: صحبتی در این زمینه ندارم. پیش از آغاز فصل صحبت‌‌هایی با مسئولان استقلال داشتم اما به هر دلیلی رفتن به این تیم میسر نشد. در حال حاضر بازیکن پیکان هستم و با توجه به قراردادی که با باشگاه دارم حق صحبت با هیچ تیمی را ندارم.

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon