خوش‌خبر: یک ساعت طول می‌کشد تا از هتل خارج شویم


خوش‌خبر: یک ساعت طول می‌کشد تا از هتل خارج شویم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم ملی والیبال ایران از وضعیت میزبانی کره ای‌ها در بازی های آسیایی اینچئون ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر درباره میزبان کشور کره جنوبی در بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: تا الان تنها یک جلسه تمرین  آن هم در یک ساعت نامناسب و در محلی غیر از سالن مسابقات برگزار کرده‌ایم. همچنین در ساختمان 28 طبقه‌ای در دهکده این بازی‌ها مستقر شده‌ایم که تنها یک آسانسور دارد و وقتی بازیکنان بخواهند برای تمرین یا مسابقه از ساختمان محل اسکان خارج شوند باید حدود یک ساعت منتظر شویم تا همه بازیکنان و کادر نوبت به نوبت به لابی برسند!

او نداشتن تلویزیون و اینترنت را از دیگر مشکلات بازیکنان دانست: بازیکنان واقعا هیچ سرگرمی‌ای ندارند و از زمان ورود به اینچئون تنها یک نوبت تمرین داشته‌ایم چون سالن تمرین به تعداد مورد نیاز وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد: با تمام این مشکلات بازیکنان از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارند و آماده آغاز مسابقات هستند. بازیکنان ما حرفه هستند و می‌دانند تحت هر شرایطی باید خود را برای مسابقه آماده کنند.

تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های هند، هنگ کنگ و مالدیو در گروه سوم مسابقات والیبال بازی2های آسیایی همگروه است و فردا (پنج‌شنبه) در نخستین مسابقه خود به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی