داورزنی: باید قبول کنیم سطح والیبال ایران فراتر از آسیاست


داورزنی: باید قبول کنیم سطح والیبال ایران فراتر از آسیاست

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: باید قبول کنیم سطح والیبال ایران بسیار فراتر از آسیاست و ملی پوشان ما به دنبال قهرمانی در مسابقات هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران در مورد پیروزی 3 بر یک ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: این بازی چون تعیین کننده سرگروه بود برای ما اهمیت داشت تا در مرحله بعد کار راحت‌تری داشته باشیم اما به هر حال تیم ایران یکی از خسته‌ترین تیم های حاضر در مسابقات است که پس از رقابت‌های فشرده قهرمانی جهان به اینچئون آمده است. 

داورزنی ادامه داد: بازیکنان از هر فرصتی برای استراحت استفاده می‌کنند به همین خاطر در دیدار با کره جنوبی از تمام انرژی خود استفاده نکرده و تلاش کردند فقط بازی را ببرند. 

رئیس فدراسیون والیبال گفت: بازیکنان ایران در 3 بازی باقی مانده سعی خواهند کرد نمایش خوبی داشته باشند چون از این به بعد بازی‌ها حساس است. باید قبول کنیم سطح والیبال ایران بسیار فراتر از آسیاست و ملی پوشان والیبال با انگیره‌های ملی به دنبال قهرمانی در مسابقات هستند تا هم خستگی‌شان در برود و هم دل مردم شاد شود.

انتهای پیام/

اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی