داورزنی: قول می‌دهم والیبال مدال طلا بگیرد

داورزنی: قول می‌دهم والیبال مدال طلا بگیرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: قول می‌دهم تیم ملی والیبال مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کند.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، اظهار داشت: میزبانی کره‌ای‌ها بسیار ضعیف است آنها حتی نسبت به سال 2002 هم میزبانی ضعیف‌تری ارائه کردند و این برای بازی‌های آسیایی اصلا خوب نیست. 

وی ادامه داد: کاروان ایران تا اینجا بسیار خوب کار کرده و در بعضی رشته‌ها که کمتر کسی فکرش را می‌کرد، برای اولین بار به مدال رسیده است.  ما باید روی رشته‌هایی سرمایه‌گذاری کنیم که احتمال مدال گرفتن‌مان زیاد است. 

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم‌های هندبال، بسکتبال و والیبال ایران تجربه حضور در میادین جهانی را دارند و باید در مورد این 3 رشته تجدیدنظر صورت گیرد. البته در رشته‌هایی مثل والیبال و بسکتبال ورزشکاران زیادی پس از تعداد زیادی مسابقه تنها به یک مدال می‌رسند اما در برخی رشته‌ها یک ورزشکار در 5 تا 6 دقیقه یک مدال به دست می‌آورد. از این رو مدال رشته‌های گروهی باارزش‌تر است. 

داورزنی در مورد تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: با توجه به خستگی، بچه‌ها تنها با انگیزه مدال به کره جنوبی آمدند. آنها با غیرت زیادی بازی کردند و من در همین جا اعلام می‌کنم و قول می‌دهم که تیم ما به مدال طلا برسد.

وی درباره کشتی نیز اظهارنظر کرد: در کشتی 4 فینالیست داشتیم و من به نوبه خودم از آنها تشکر می‌کنم امیدوارم کشتی فرنگی هم همین روند را ادامه دهد.

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon