کاظمی: هم تیمی‌های جدیدم گفته‌اند باعث اشتیاق تماشاگران می‌شوم

کاظمی: هم تیمی‌های جدیدم گفته‌اند باعث اشتیاق تماشاگران می‌شوم

خبرگزاری تسنیم: لژیونر بسکتبال ایران گفت: هم تیمی‌های جدیدم گفته‌اند که من باعث تحریک و اشتیاق تماشاگران در سالن می‌شوم و تماشاگران می‌توانند برای دیدن بازی به سالن بیایند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارسلان کاظمی که فصل گذشته به صورت قرضی با تیم پتروشیمی بندرامام به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رسید، با قراردادی یک ساله به تیم «چونگ کینگ فلای دراگونز» چین پیوست.

کاظمی روز گذشته به جای حضور در نشست خبری تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز در جلسه معارفه تیم جدیدش در چین شرکت شرکت کرد تا فیلادلفیا این بازیکن جوان خود را برای دومین سال متوالی در اختیار نداشته باشد.

کاظمی در این مورد گفت: چند روزی با هم تیمی‌های جدیدم تمرین کردم و بعد از این چند روز،‌ احساس خوبی نسبت به جو دوستانه تیم دارم. این تیم بازیکنان توانایی دارد ولی آنچه در مسابقه اتفاق می‌افتد با تمرین کاملا متفاوت است. مطمئن هستم در فصل آینده می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

بازیکن فصل پیش پتروشیمی بندرامام ادامه داد: می‌دانم «چونگ کینگ» شهر بزرگی است و مردم این شهر علاقه زیادی به بسکتبال دارند. هم تیمی‌های جدیدم گفته‌اند که من باعث تحریک و اشتیاق تماشاگران در سالن می‌شوم. بنابراین آنها می‌توانند برای دیدن بازی به سالن بیایند و مرا تشویق کنند.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon