همایون‌پور: فقط از تیم چین شناخت داریم/ همه شرایط ما را پذیرفته‌اند


همایون‌پور: فقط از تیم چین شناخت داریم/ همه شرایط ما را پذیرفته‌اند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران گفت: ما تنها از تیم چین شناخت داریم و سایر حریفان خود را به خوبی نمی‌شناسیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، آذر همایون‌پور در مورد شرایط تیمش در بازی‌های پاراآسیایی اظهار داشت: ما تنها از تیم چین شناخت داریم و سایر حریفان خود را به خوبی نمی‌شناسیم. تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران وارد بازی‌های آسیایی شده تا گام بلندی در این مسابقات بردارد.

همایون‌پور ادامه داد: خیلی خوشحالیم که با حجاب بانوان ایرانی در بازی‌ها موافقت شده است. همین موضوع به بازیکنان ما انگیزه زیادی داده که در اینچئون به موفقیت برسیم. خوشبختانه مسئولان برگزاری مسابقات و همه افرادی که در محل بازی‌ها هستند شرایط ما را پذیرفته‌اند، چرا که ما نشان دادیم پایبند به اعتقادمان هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان به وضعیت کاروان ایران اشاره کرد: شرایط کاروان ایران مطلوب است و حتی نسبت به دوره قبل شرایط بهتری داریم. امیدوارم در این دوره به مدال‌های بیشتری برسیم.

تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون از ساعت 10:30 روز دوشنبه به مصاف تیم چین می‌رود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی