آقاکوچکی: مقابل تایلند محکم بازی کردیم/ امیدوارم با برتری مقابل کره قهرمان شویم


آقاکوچکی: مقابل تایلند محکم بازی کردیم/ امیدوارم با برتری مقابل کره قهرمان شویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران گفت: در بازی با تایلند کار را از همان ابتدا محکم گرفتیم تا دچار مشکل نشویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، عباس آقاکوچکی پس از برتری تیم بسکتبال با ویلچر ایران مقابل تایلند با نتیجه 93 بر 48 به تمجید از تیم حریف پرداخت و عنوان کرد: تایلند سرمایه‌گذاری خوبی روی این رشته انجام داده و 2 بازی گذشته‌اش را هم با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط و از آنجایی که می‌دانستیم تایلند تیم خوبی است، کار را از همان آغاز مسابقه محکم و جدی گرفتیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم. تایلند یکی از شانس‌های حضور در جمع 4 تیم برتر است و در یکی دو سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان با بیان اینکه هدف ما صعود به عنوان تیم اول گروه است گفت: از حالا به فکر بازی با ژاپن هستیم. پس از اینکه فردا (دوشنبه) با هنگ کنگ بازی داریم باید در مرحله بعد رودرروی ژاپن که یکی از قدرت‌های برتر آسیاست قرار بگیریم.

آقاکوچکی تصریح کرد: شناخت خوبی از ژاپن داریم و امیدوارم با برتری مقابل این تیم و سپس کره‌جنوبی قهرمان بازی‌های پاراآسیایی 2014 شویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی