مدیر عامل باشگاه ارتعاشات صنعتی: می‌خواهم به وصیت معدنی عمل کنم

مدیر عامل باشگاه ارتعاشات صنعتی: می‌خواهم به وصیت معدنی عمل کنم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه ارتعاشات گفت: مرحوم حسین معدنی به من گفت نوجوانان و جوانان نیاز به کمک و حمایت دارند و حالا من می‌خواهم به وصیت این مربی عمل کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی شهیدیان در بازدید از تمرینات تیم والیبال نوجوانان ایران که با حمایت این باشگاه در لیگ برتر شرکت خواهد کرد، حضور پیدا کرد و اولین دیدار را با بازیکنان و کادر فنی تیمش انجام داد. وی در این بازدید خطاب به بازیکنان و کادر فنی این تیم اظهار داشت: مجموعه ارتعاشات توقع خیلی بالایی از شما ندارد و فقط از شما می‌خواهیم که در مسابقات کم‌کاری نکنید، چرا که اگر کمی سهل‌انگاری کنید سایر رقبا از شما پیشی خواهند گرفت.

او خاطرنشان کرد: فقط می‌خواهم خوب بازی کنید و در مسابقات تا آخرین لحظه بجنگید. شما باید برای هر توپ، امتیاز و کسب پیروزی بسیار جنگنده باشید. بدون شک اگر نتایج شما خوب باشد برنامه‌های زیادی در ذهن دارم که برای شما اجرا خواهم کرد. دعوت از دیگر تیم‌های نوجوانان جهان و شرکت در مسابقات چند جانبه بعد از پایان لیگ از مهم‌ترین برنامه‌های من برای تیم والیبال نوجوانان است.

مدیرعامل باشگاه ارتعاشات تصریح کرد: مرحوم حسین معدنی (سرمربی فقید تیم ملی والیبال) به من گفت نوجوانان و جوانان نیاز به کمک و حمایت دارند و حالا من می‌خواهم به وصیت این مربی عمل کنم.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon